آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

ظریف: برگزاری نشست شورای امنیت یک افتضاح دیگر در سیاست خارجی ترامپ بود



وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برگزاری نشست شورای امنیت به درخواست آمریکا درباره اعتراض‌ها در ایران را، یک افتضاح دیگر دولت ترامپ در حوزه‌ی سیاست خارجی او برشمرد. 

به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان در واکنش به نتایج نشست شورای امنیت سازمان ملل که به درخواست آمریکا درباره اعتراض‌ها در ایران برگزار شد، در توییتی گفت: شورای امنیت تلاش عریان آمریکا برای انحراف شورا را رد کرد.

 

  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,ظریف

وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه نوشت: بیشتر اعضای این شورا بر ضرورت اجرای کامل برجام و عدم مداخله در امور داخلی دیگر کشورها تاکید کردند. یک افتضاح دیگر برای سیاست خارجی دولت ترامپ.

 

به گزارش ایسنا، در این نشست که با مخالفت صریح روسیه برگزار شد، اکثریت کشورها وضعیت ایران را عادی و موضوع اعتراض‌ها را از امور داخلی ایران برشمردند و تاکید کردند که محور و تمرکز شورای امنیت باید بر موضوعات مهمی از جمله مبارزه با تروریسم، صلح خاورمیانه، حل بحران سوریه و غیره باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------