آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بورل: به امنیت اسرائیل متعهد هستیم

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در اظهاراتی با محکوم کردن حمله ایران به اسرائیل، بر حمایت این اتحادیه از تل‌آویو تاکید کرد. به گزارش ایسنا، جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی…

تاکید مشاور مرکل بر لزوم حفظ توافق هسته‌ای در دیدار با مقامات صهیونیستی



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , مرکل

یک رسانه صهیونیستی گزارش داد: مشاور ارشد سیاست خارجی صدراعظم آلمان در دیدار با مقامات امنیتی اسرائیل به آنها تاکید کرده است که آلمان مایل به لغو یا اصلاح توافق هسته‌ای با ایران نیست. 

به گزارش ایسنا، مشاور ارشد سیاست خارجی آنگلا مرکل صدراعظم آلمان روز جمعه با مقامات ارشد امنیتی اسرائیل دیدار و به آنها اعلام کرده است که برلین خواهان حفظ توافق هسته‌ای با ایران است اما آماده است تا با اسرائیل برای مقابله با تهران در موضوعات دیگر همکاری کند.

 

کانال 10 رژیم صهیونیستی همچنین گزارش داد: جن هکر مشاور ارشد مرکل روز جمعه با یوسی کوهن رییس موساد و میر بن شابات مشاور امنیت ملی اسرائیل دیدار کرده و به آنها متذکر شد که برلین به همراه دیگر طرف‌های اروپایی برجام خواهان حفظ این توافق هستند و مایل به لغو یا اصلاح آن نیستند.

 

این دیدار پیش از انتشار بیانیه رییس‌جمهور آمریکا درباره توافق هسته‌ای با ایران انجام گرفت که در آن ترامپ ضمن اعلام تصمیم خود برای تمدید تعلیق تحریم‌های ایران گفته است که اگر اروپایی‌ها این توافق را اصلاح نکنند، آمریکا از آن خارج خواهد شد.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------