آخرین اخبار سیاست خارجی

پسر حمید نوری،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

پسر حمید نوری بازداشت شد

پسر حمید نوری در سوئد بازداشت شد. به گزارش دیده بان ایران، عطیه نوری، دختر حمید نوری شهروند بازداشت شده توسط سوئد از بازداشت برادرش (مجید نوری) توسط پلیس این کشور خبر…

ترامپ درباره برجام: سرانجام در حمایت از کشورمان به پا خاسته‌ایم



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , ترامپ
برای تضمین اینکه حکومت ایران هرگز به سلاح‌های هسته‌ای دست پیدا نمی‌کند، من سه هفته پیش ایالات متحده را از توافق هسته‌ای وحشتناک و یکجانبه با ایران خارج کردم. 

رئیس‌جمهور آمریکا در یک سخنرانی بار دیگر درباره توافق هسته‌ای برجام اظهارنظر کرد و گفت که کشورش سرانجام در حمایت از این کشور به پا خواسته است.

 

به گزارش تسنیم، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در یک سخنرانی در جمع هوادارانش در ایالت «تنسی» بار دیگر درباره خارج کردن کشورش از توافق هسته‌ای برجام اظهارنظر کرد.

 

ترامپ گفت: «برای تضمین اینکه حکومت ایران هرگز به سلاح‌های هسته‌ای دست پیدا نمی‌کند، من سه هفته پیش ایالات متحده را از توافق هسته‌ای وحشتناک و یکجانبه با ایران خارج کردم.»

 

رئیس‌جمهور آمریکا اضافه کرد: «به جای عذرخواهی از جانب آمریکا- کاری که همیشه انجام می‌دهیم- سرانجام در حمایت از کشورمان به پا خواسته‌ایم.»

 

ترامپ روز 18 اردیبهشت‌ماه آمریکا را از توافق هسته‌ای با ایران خارج و فرمانی را برای بازگرداندن تحریم‌های رفع‌شده علیه ایران امضا کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------