آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بایدن: تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم

رئیس‌جمهوری آمریکا طی بیانیه‌ای درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی در پی حمله تنبیهی این کشور علیه اسرائیل، گفت که آمریکا به همراه متحدان خود از اسرائیل دفاع کرد و حال ایران…

گفت‌وگوی ترامپ و ماکرون درباره ایران



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , ترامپ و ماکرون
سارا سندرز سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه روز جمعه در حاشیه نشست گروه 7 در کانادا با یکدیگر دیدار کردند. 

کاخ سفید اعلام کرد: روسای جمهور آمریکا و فرانسه در دیدار با یکدیگر درباره ایران و لزوم مقابله با فعالیت‌های این کشور در منطقه گفت‌وگو کردند.

 

به گزارش ایسنا، سارا سندرز سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه روز جمعه در حاشیه نشست گروه 7 در کانادا با یکدیگر دیدار کردند.

 

بنابر گزارش پایگاه اینترنتی کاخ سفید، سندرز گفت که دو طرف در این دیدار درباره ایران و لزوم مقابله با این کشور در منطقه، تجارت و دیدار پیش روی ترامپ با رهبر کره شمالی رایزنی کرده‌اند.

 

نشست گروه 7 به دلیل سیاست‌های جدید رئیس جمهور آمریکا برای اعمال تعرفه‌های سنگین بر واردات فولاد و آلومینیوم از کانادا، اتحادیه اروپا و مکزیک با حاشیه‌هایی همراه بوده است چراکه تصمیمات جدید ترامپ موجب ناخرسندی سران این کشورها شده است و آنها نیز در پاسخ دست به اقدامات تلافی جویانه زده‌اند.

 

به گزارش ایسنا، غرب و آمریکا در حالی به‌طور مکرر ایران را متهم به دست داشتن در فعالیت‌های بی‌ثبات کننده در خاورمیانه می‌کنند که سیاست‌های مداخله‌جویانه و جنگ طلبانه این کشورها خود عاملی اصلی تمامی ناآرامی‌ها و مناقشات در منطقه است اما آنها تلاش می‌کنند ایران را برای مشکلات این منطقه مقصر جلوه دهند.

 

این در حالی است که دولت‌های عراق و سوریه بارها از نقش ایران در مبارزه با گروه‌های تروریستی، از جمله داعش تقدیر کرده‌اند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------