آخرین اخبار سیاست خارجی

پسر حمید نوری،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

پسر حمید نوری بازداشت شد

پسر حمید نوری در سوئد بازداشت شد. به گزارش دیده بان ایران، عطیه نوری، دختر حمید نوری شهروند بازداشت شده توسط سوئد از بازداشت برادرش (مجید نوری) توسط پلیس این کشور خبر…

سخنگوی وزارت امور خارجه: گروگان‌گیری توسط هر کسی و به هر دلیلی، امری ضدبشری است



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,بهرام قاسمی
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، با اشاره به گروگان‌گیری اخیر در فرانسه و اخبار منتشر شده در این زمینه گفت: گروگان‌گیری توسط هر کسی و در هر کجا و به هر دلیلی انجام شود یک اقدام غیرانسانی، خصومت‌آمیز و ضدبشری است و همواره این نوع اقدامات از نظر جمهوری اسلامی ایران محکوم و امری مردود تلقی شده و می‌شود. 

بهرام قاسمی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان مطلب فوق تصریح کرد: قطعا گروگان‌گیری‌ که در پاریس رخ داد امری مذموم و غیرانسانی است و ایران آن را محکوم می‌کند.

 

این دیپلمات ارشد کشورمان با بیان اینکه هنوز اطلاعات دقیقی از انگیزه و هویت فرد گروگان‌گیر از سوی دولت فرانسه اعلام نشده است گفت: ایران صرفا براساس نگاه انسان‌دوستانه و نگرانی‌هایی که در پاریس وجود دارد و باتوجه به این که نام سفارت ایران در فرانسه مطرح شده است، اعلام کرد در صورت تشخیص و درخواست دولت و پلیس فرانسه، سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس آماده کمک و همکاری با دولت فرانسه است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------