آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

تاکید ایران و سنگال برای مقابله با پدیده افراط‌گرایی



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,ظریف
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به مشترکات فرهنگی بسیار زیاد بین ایران و سنگال، خواستار همکاری دو کشور در جهت مقابله با پدیده خطرناک افراط‌گرایی و همچنین استیفای حقوق مردم فلسطین بویژه در شرایط کنونی افزایش جنایات رژیم صهیونیستی در قبال آنان شد.

به گزارش ایلنا، در دیدار ظریف و رئیس مجلس سنگال، وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به مشترکات فرهنگی بسیار زیاد بین ایران و سنگال، خواستار همکاری دو کشور در جهت مقابله با پدیده خطرناک افراط‌گرایی و همچنین استیفای حقوق مردم فلسطین بویژه در شرایط کنونی افزایش جنایات رژیم صهیونیستی در قبال آنان شد.

 

ظریف در بخش دیگری از این دیدار با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران از ابتدا بر این عقیده بوده که بحران سوریه و یمن راه حل نظامی ندارد، بر حل مشکلات جهان اسلام از راه گفتگو تاکید کرد.

 

رئیس مجلس سنگال هم با اشاره به سفر سال گذشته خود به تهران و مشاهده پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در زمینه های مختلف، به نیاز کشورش در بهره‌مندی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های آموزشی ایران در حوزه‌های مختلف اشاره کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------