آخرین اخبار سیاست خارجی

پسر حمید نوری،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

پسر حمید نوری بازداشت شد

پسر حمید نوری در سوئد بازداشت شد. به گزارش دیده بان ایران، عطیه نوری، دختر حمید نوری شهروند بازداشت شده توسط سوئد از بازداشت برادرش (مجید نوری) توسط پلیس این کشور خبر…

ادعای ترامپ در تماس تلفنی با نتانیاهو: مشکلات خاورمیانه زیر سر ایران است



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,
مذاکرات تلفنی سران رژیم صهیونیستی و آمریکا چند ساعت قبل از اولین دیدار مایک پومپئو وزیر خارجه جدید امریکا با او صورت گرفت. 

به گزارش ایلنا، ترامپ روز یکشنبه در تماس تلفنی با نتانیاهو ادعاهای خود را درباره ایران تکرار کرد. 

 

به گزارش هاآرتص رییس‌جمهور آمریکا روز یکشنبه در تماس تلفنی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره آنچه تهدیدها و چالش‌های پیش روی منطقه خاورمیانه خوانده صحبت کرده و مدعی شد: «این مشکلات به طور خاص از جانب اقدامات بی‌ثبات کننده ایران در منطقه ایجاد می‌شود. »

 

این رسانه اسرائیلی نوشت: «مذاکرات تلفنی سران رژیم صهیونیستی و آمریکا چند ساعت قبل از اولین دیدار مایک پومپئو وزیر خارجه جدید آمریکا با او صورت گرفته بود. ترامپ روز جمعه گفته بود قصد سفر به اسرائیل در دو هفته آینده برای شرکت در مراسم بازگشایی سفارت آمریکا در بیت‌المقدس را دارد.»

 

وی در کنفرانس خبری مشترک با آنگلا مرکل صدراعظم آلمان گفت: شاید برای این منظور به اسرائیل بروم.

 

بر اساس این گزارش تا دو هفته آینده ترامپ باید درباره سرنوشت برجام تصمیم بگیرد. این موضوع محوری در تماس تلفنی با نتانیاهو بود.

 

پومپئو هم در دیدار با نتانیاهو گفت آمریکا توافق هسته‌ای را در صورتی که این توافق اصلاح نشود ترک خواهد کرد. او در گفت‌وگو با خبرنگاران در مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در تل آویو مدعی شد: «ما علیه ایران در کنار اسرائیل ایستاده‌ایم. ما نگرانی عمیقی بابت تهدیدهای ایران علیه اسرائیل و منطقه داریم. اسرائیل حق دارد از خودش دفاع کند.»

 

بر اساس گزارش هاآرتص، پومپئو توافق هسته‌ای را یک توافق با کاستی‌های بسیار زیاد خوانده و مدعی شد: «رییس‌جمهور آمریکا دولت را در مسیری قرار داده که سعی کنند و این توافق را اصلاح کنند و اگر نتوانیم اصلاحات لازم را اعمال کنیم از این توافق خارج خواهیم شد.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------