آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

رسانه های سنگاپوری: احتمال برگزاری مذاکرات ترامپ و اون در «سنگاپور» زیاد است



  اخبار بین الملل ,خبرهای  بین الملل ,
ترامپ در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با 'محمود بوهاری' همتای نیجریه ای اش از سنگاپور هم به عنوان یکی از این مکان ها نام برده بود. 

رسانه های سنگاپور گزارش دادند: اظهارات جدید رئیس جمهوری آمریکا، احتمال برگزاری دیدار و نشست دوجانبه 'دونالد ترامپ' و 'کیم جونگ اون' رهبر کره شمالی در سنگاپور را تقویت کرده است.

 

به گزارش ایرنا از رسانه های سنگاپور،دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز گذشته اعلام کرد درپی برگزاری نشست رهبران دوکره ، بزودی دیدار وی با رهبر کره شمالی نیز انجام می شود.

 

طبق این گزارش،ترامپ هفته گذشته از سه مکان احتمالی برای این دیدار دو جانبه نام برده بود.

 

ترامپ در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با 'محمود بوهاری' همتای نیجریه ای اش از سنگاپور هم به عنوان یکی از این مکان ها نام برده بود.

 

ترامپ دوباره روز گذشته نیز در توئیتی از سنگاپور به عنوان مکان این دیدار احتمالی یاد کرد.

 

این درحالی است که نخست وزیر سنگاپور در روزهای گذشته در پی انتشار برخی گزارش ها مبنی براحتمال دیدار دوجانبه دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و 'کیم جونگ اون' رهبر کره شمالی در سنگاپور، اعلام کرد: تاکنون درخواست رسمی برای این دیدار به این کشور جنوب شرق آسیا ارائه نشده است

 

وی درحاشیه سی و دومین اجلاس سران اتحادیه جنوب شرق آسیا در این کشور در گفت و گو با رسانه های منطقه گفت: ما نیز این گزارش را در رسانه ها دیدیم و سنگاپور دعوتنامه یا درخواست رسمی از هیچ یک از طرفین دراین خصوص نداشته است.

 

وی افزود: احتمال دارد در مورد این موضوع رهبران دو کره و آمریکا به توافقی دست یافته باشند اما در مورد اجرایی شدن آن تردید وجود دارد.

 

یک رسانه کره جنوبی پیشتر گزارش داده بود که احتمالا سنگاپور یا مغولستان به عنوان محل دیدار رهبران آمریکا و کره شمالی انتخاب شده اند.

 

طبق این گزارش تایلند نیز برای میزبانی این دیدار اعلام آمادگی کرده است.

 

رهبران دو کره در دیدار تاریخی جمعه گذشته خود در مورد «خلع سلاح کامل شبه جزیره کره» به توافق رسیده و موافقت کردند «توافق متارکه جنگ به معاهده صلح تبدیل شود و هر اقدام خصمانه علیه یکدیگر را از این به بعد خاتمه دهند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------