آخرین اخبار سیاست خارجی

هیات اقتصادی پیونگ یانگ ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

هیات اقتصادی کره شمالی به ریاست وزیر امور اقتصادی خارجی این کشور عازم ایران شد

خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز چهارشنبه اعلام کرد یک هیات اقتصادی پیونگ یانگ به ریاست وزیر امور اقتصادی خارجی این کشور عازم ایران شده است. به گزارش ایرنا؛خبرگزاری رسمی…

دعوت اسرائیل از سازمان های اطلاعاتی برای مشاهده اسناد ادعایی در مورد ایران



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,اسرائیل
دولت اسرائیل دو روز پس از کنفرانس خبری نخست وزیر این رژیم در مورد برنامه هسته ای ایران، هیئت‌هایی از سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی چند کشور را به تل‌آویو دعوت کرده است تا اسناد ادعایی در مورد تهران را ببینند. 

به گزارش  انتخاب  به نقل از رسانه های اسرائیل؛ هیئت‌هایی از سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی چند کشور به سرزمین های اشغالی دعوت شده‌اند تا در ادامه همین هفته، این اسناد را در تل‌آویو ببیند و جزییات لازم را از مسئولان اطلاعاتی و دولت اسرائیل دریافت کنند.

 

براساس این گزارش‌ها، اسرائیل از جمله از بریتانیا، آلمان، فرانسه، ایتالیا، چین و روسیه دعوت کرد که هیئت هایی را از سازمان‌های اطلاعاتی خود به اسرائیل بفرستند. ظاهرا این هیئت‌ها از چهارشنبه به تل آویو رسیده‌اند.

 

به نوشته وای.نت، اسرائیل همچنین از نمایندگان آژانس بین المللی انرژی اتمی خواست برای دیدن این اسناد و لوح‌های فشرده به اسرائیل بروند.

 

مقامات سازمان مرکزی اطلاعات آمریکا، سیا، در میان دعوت شدگان نیستند زیرا بر اساس گزارش رسانه‌های اسرائیل، یوسی کهن، رییس موساد، خود در ماه فوریه به واشینگتن رفت و در دیدار با دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا، او را در جریان این اسناد ادعایی اسرائیل قرار داد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------