آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اتحادیه اروپا: نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست | دبیرکل سازمان ملل خواهان پایان چرخه خطرناک انتقام‌گیری در خاورمیانه شد

سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا با بیان اینکه اتحادیه اروپا گزارش‌های منتشر شده پیرامون حادثه انفجار در اصفهان را دنبال می‌کند، گفت: هنوز تائیدیه‌ رسمی درباره حمله ادعایی…

سندرز: توافق هسته ای با ایران را باید حفظ کنیم



سناتور مستقل آمریکایی از افراد پیشرو در این کشور خواست، برای حفظ توافق هسته ای با ایران بسیج شوند. 

به گزارش ایرنا، «برنی سندرز» سناتور مستقل آمریکایی با انتشار یک فایل ویدویی در حمایت از توافق هسته ای ایران، نوشت: افراد پیشرو باید بسیج شوند تا همچنان که از قانون خدمات درمانی اوباماکر دفاع کردیم، از توافق هسته ای نیز حفاظت کنیم.

 

سندرز که از مدافعان پایبندی به توافق هسته ای است، پیشتر در پیام دیگری علیرغم اعلام حمایت از تحریم علیه روسیه و کره شمالی، نسبت به رویکرد ترامپ به ایران ابراز نگرانی کرد.

  اخباربین الملل,خبرهای بین الملل, سندرز

وی در این پیام نوشت: پس از اینکه ترامپ گفته است که پایبندی ایران را به توافق هسته ای تصدیق نخواهد کرد، اکنون نگرانم که تحریم ‏های تازه آن (برجام) را به خطر اندازد.‏

 

سندرز همچنین هنگام بررسی طرح تحریم ایران در سنای آمریکا که با حمله تروریستی به حرم امام خمینی (ره) و ساختمان مجلس همزمان شده بود، خواستار توقف بررسی به احترام قربانیان ترور در تهران شد.

 

وی در نطق خود در سنای آمریکا گفت: درست نیست در روزی که ایران قربانی تروریسم می شود با بررسی طرحی علیه این کشور به سوگواری مردم ایران که در زمان حمله 11 سپتامبر برای قربانیان آمریکایی شمع روشن کردند، بی احترامی کنیم.

 

تحریم های ضد ایرانی و حملات واشنگتن به برجام، نگرانی برخی از مقام های سیاسی کنونی و پیشین آمریکا و همچنین بسیاری از تحلیلگران سیاسی را نیز در پی داشته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------