آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

نتانیاهو: در نشست سازمان ملل بر عدم حضور نیروهای ایرانی در مرز اسرائیل تاکید می‌کنم



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , نتانیاهو

نتانیاهو در فرافکنی جدید خود علیه ایران اعلام کرده است که پیام اصلی سخنرانی وی در مجمع عمومی سازمان ملل تاکید بر این موضوع است که حضور نیروهای ایرانی در مرزهای شمالی خود با سوریه را تحمل نمی‌کنیم.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه تایمز اسرائیل، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که در هتل خود در نیویورک با خبرنگاران صحبت می‌کرد، در ادعاهایی خصمانه علیه کشورمان گفت: پیام اصلی سخنان من در نشست مجمع عمومی سازمان ملل آن است که اسرائیل حضور نیروهای نظامی ایران را در مرزهای شمالی خود با سوریه تحمل نمی‌کند؛ چرا که نه تنها ما، بلکه همسایگان عرب‌ ما را نیز با تهدید روبرو می‌کند.

 

اظهارات نتانیاهو در حالی مطرح شد که رسانه‌ها گزارش دادند که روسیه درخواست اسرائیل را برای اینکه به نیروهای نظلامی ایران و نظامیان شیعه وابسته به ایران اجازه داده نشود که تا فاصله 60 تا 80 کیلومتری مرزهای شمالی اسرائیل و سوریه در بلندی‌ها جولان عملیاتی انجام دهند را رد کرده است.

 

این درخواست ابتدا توسط اسرائیل و در ماه ژولای مطرح شد.

 

شبکه خبری 2 تلویزیون اسرائیل نیز گزارش داد که روسیه تنها موافقت کرده که نظامیان ایران را 5 کیلومتر از بلندی‌های جولان دور نگه دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------