آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا: ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه داده؛ این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران‌کننده است

مشاور امنیت ملی آمریکا مدعی شد که ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه ارسال کرده که این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران کننده است. وی ادامه داد: «اگر روسیه به ایران سلاح…

تکرار ادعاهای خصمانه نتانیاهو علیه ایران در سازمان ملل



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,نتانیاهو

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای خصمانه و نخ نمای خود علیه کشورمان در ادعایی عجیب گفت که یرجام راه دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای را فراهم می‌کند.

 به گزارش ایسنا،بنیامین نتانیاهو،نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود در نشست مجمع عمومی سازمان ملل مدعی شد: دو سال پیش نیز من هشدار دادم که چرا توافق هسته‌ای نه تنها جلوی دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای را نمی‌گیرد بلکه این راه را نیز هموار می‌کند.علتش آن است که محدودیت‌های اعمال شده بر برنامه هسته‌ای ایران تا چند سال آینده برداشته خواهد شد و آن زمان ایران قادر است اورانیوم را در مقیاس صنعتی و برای ساخت یک زرادخانه هسته‌ای غنی‌سازی کند.

به گزارش ایسنا،نتانیاهو پیشتر اعلام کرده است که برنامه خود را برای خروج از برجام به ترامپ پیشنهاد داده است .

این در حالی است که جوامع اطلاعاتی رژیم صهیونیستی معتقدند که ایران به برجام پایبند بوده و نباید این توافق لغو شود.

امانوئل ماکرون،رییس جمهور فرانسه نیز در گفت‌وگو با سی ان ان نسبت به لغو برجام هشدار داد.

 

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین در ادامه ادعاهای خصمانه خود علیه ایران گفت: ما باید سازمان ملل واقعیت را در مورد ایران هم بگوییم. همانطور که امروز رئیس‌جمهور ترامپ با آن قدرت در مورد ایران صحبت کرد. من واقعا با او موافق هستم که توافق هسته‌ای ایران مایه شرمساری است. ایران هر روز وعده می‌دهد کشور من را نابود خواهد کرد. چند روز پیش رئیس ستاد نیروهای مسلح این کشور نیز این جمله را تکرار کرد.

 

وی در ادعایی مضحک افزود: ایران در حال کشورگشایی در خاورمیانه است و صنعت موشکی بالستیک خود را توسعه می‌دهد برای اینکه قصد دارد دنیا را با خطر روبه‌رو کند. دو سال پیش من توضیح دادم که چرا توافق هسته‌ای با ایران نه فقط جلوی دستیابی ایران به بمب هسته‌ای را نمی‌گیرد بلکه این راه را هموار می‌کند چراکه ممنوعیت‌های اعمال شده بر برنامه هسته‌ای ایران دارای تبصره‌های خاصی است یعنی مثلا در چند سال آینده این محدودیت‌ها به طور خودکار برداشته خواهند شد.

 

وی مدعی شد: وقتی به آن زمان برسیم ایران دوباره می‌تواند در مقیاس صنعتی اورانیوم را غنی کند و این کشور در آستانه ایجاد یک زرادخانه عظیم هسته‌ای قرار خواهد داشت.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------