آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

تیلرسون: برنامه هسته‌ای ایران و کره شمالی در حال گسترش است



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,تیلرسون

وزیر خارجه آمریکا بار دیگر ادعای بی‌اساس خود علیه برنامه هسته‌ای ایران را تکرار کرد و گفت: ایران می‌خواهد با گسترش برنامه هسته‌اش سلطه خود را بر منطقه تحمیل کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه الحره، رکس تیلرسون وزیر خارجه آمریکا در نشست شورای امنیت سازمان ملل، گفت: امروزه بسیاری از گروهک‌های افراطی به دنبال دستیابی به مواد هسته‌ای است تا به منظور کشتن مردم بی‌گناه جهان آن را به کار گیرند.

 

تیلرسون در نشست شورای امنیت سازمان ملل در مورد منع انتشار سلاح هسته‌ای، اظهار کرد: تنها راه منع این گروهک‌ها از دستیابی به مواد هسته‌ای این است که آنها را در میدان جنگ یا از طریق اینترنت نابود کرد.

 

وی در ادامه از کشورهای قزاقستان، اوکراین و جنوب آفریقا به دلیل دست کشیدن از برنامه هسته‌ای تمجید کرد و گفت: دست کشیدن آنها از برنامه هسته‌ای باعث تهدید امنیتی آنها نمی‌شود.

 

وزیر خارجه آمریکا مدعی شد: ایران و کره شمالی جامعه بین‌الملل را نادیده می‌گیرند و گسترش برنامه‌ هسته‌ای آنان در حال انجام است.

 

تیلرسون همچنین گفت که "ایران می‌خواهد با گسترش برنامه هسته‌ای‌اش سلطه خود بر منطقه را تحمیل کند."

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------