آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

واکنش وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به رونمایی از موشک خرمشهر



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , وزیر جنگ رژیم صهیونیستی

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد: موشک بالستیکی که ایران به تازگی آزمایش کرده تهدید علیه تمام جهان آزاد است. 

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه هاآرتص آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت که موشک جدید بالستیک ایران که می‌تواند اغلب نقاط خاورمیانه از جمله اسرائیل را هدف قرار دهد،‌ تهدیدی علیه تمام جهان است.

 

لیبرمن افزود: موشک بالستیکی که ایران آزمایش کرده نه تنها تهدیدی علیه آمریکا و متحدانش شامل اسرائیل و تلاشی برای آزمودن آنهاست، بلکه بیش‌تر نشان‌دهنده این است که ایران می‌خواهد به یک قدرت جهانی تبدیل شود و نه تنها که کشورهای خاورمیانه، بلکه تمام کشورها در جهان آزاد را تهدید کند.

وی در ادامه ادعاهای خود گفت: تنها تصور کنید که اگر ایران می‌توانست به تسلیحات هسته‌ای دست یابد؛ این چیزی است که برای آن تلاش می‌کند، اما ما نباید اجازه وقوع آن را بدهیم.

به گزارش ایسنا، در جریان برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس که با حضور رییس‌جمهوری و جمعی از نیروهای نظامی برگزار شد، سامانه موشکی خرمشهر در معرض نمایش قرار گرفت. ایران سپس ویدئویی را منتشر کرد که نشان می‌دهد این موشک به‌طور موفقیت‌آمیز آزمایش شده است.

 

حسن روحانی، رییس‌جمهور کشورمان در سخنرانی خود در این رژه تاکید کرد که ایران حق دارد از خود دفاع کند و برای این کار باید ظرفیت‌های دفاعی و نظامی‌اش را گسترش دهد. بنا بر این، ایران دست از توسعه توان موشکی‌اش برنمی‌دارد و برای این کار از کسی اجازه نمی‌گیرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------