آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

نوسان دما در نوار ساحلی خزر طی روزهای آینده



  اخباراجتماعی ,خبرهای  اجتماعی ,هواشناسی

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از افزایش دمای سواحل دریای خزر خبر داد و گفت: کاهش دما در برخی مناطق شمال غرب و سواحل غربی دریای خزر از بعدازظهر سه‌شنبه ( ۱۸ مهرماه)آغاز می‌شود. 

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا در مورد آخرین وضعیت جوی کشوراظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز در مناطقی از استان‌های واقع در البرز مرکزی و غربی و زاگرس مرکزی و غرب سواحل دریای خزر در ساعات بعداز ظهر و اوایل شب رشد ابر، بارش پراکنده باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

 

وی افزود: فردا (۱۷ مهرماه)، در غالب مناطق کشور، جو پایدار خواهد بود و تا اواسط وقت روز سه‌شنبه افزایش نسبی دما به ویژه در سواحل دریای خزر پیش‌بینی می‌شود.

 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: بعدازظهر روز سه‌شنبه با نفوذ جریان‌های شمالی و گذر موجی از نوارشمالی کشور در برخی مناطق شمال غرب و سواحل غربی دریای خزر رشد ابر، رگبار پراکنده باران و وزش باد و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

 

وظیفه در مورد وضعیت جوی تهران اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۷مهرماه)، صاف تا قسمتی ابری در بعدازظهر همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۲۷ و ۱۵ درجه سانتیگراد  و در روز سه‌شنبه (۱۸ مهرماه)، صاف تا قسمتی ابری، در بعدازظهر همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۲۸ و ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------