آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

وزیر دفاع پیشین آمریکا: دستیابی به توافقی دیگر با ایران در صورت لغو برجام امکانپذیر نیست



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , وزیر دفاع پیشین آمریکا

وزیر دفاع پیشین آمریکا تاکید کرد که ترامپ اشتباه می‌کند؛ در صورت لغو برجام مذاکره و دستیابی به یک توافق دیگر با ایران امکان‌پذیر نیست. 

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه ایندیپندنت، ویلیام پری وزیر دفاع پیشین آمریکا در دهمین نشست سالانه جلوگیری از فاجعه هسته‌ای که در لوکزامبورگ برگزار شد، گفت: من با دیدگاه ترامپ نسبت به برجام موافق نیستم؛ کاملا می‌توان مشاهده کرد که این توافق در محدود کردن برنامه هسته‌ای ایران و بهبود امنیت ما به طور قابل توجهی موفق بوده است.

 

وی افزود: ترامپ گمان می‌کند می‌تواند این توافق را پاره کند و برای توافق جدید با ایران مذاکره کند. اما توافق دیگری با ایران امکان‌پذیر نخواهد بود.

 

پری هشدار داد: پاره کردن برجام در همه جا از جمله اروپا و متحدان ما که معتقدند برجام نتیجه بخش بوده است، تاثیر خواهد گذاشت.

 

در این نشست همچنین بلیکس، مدیرکل پیشین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز گفت: آژانس اخیرا اعلام کرد که ایران به تعهدات خود در برجام پایبند بوده است. ترامپ می‌خواهد یک طرفه از توافق خارج شود اما حقیقت آن است که دیگر اعضای برجام معتقدند که این توافق موثر بوده است و برای حفظ آن تلاش خواهند کرد.

 

ویاچلاف کانتور، رئیس نشست لوکزامبورگ نیز هشدار داد که لغو توافق برجام غیرقابل بخشش خواهد بود.

 

به گزارش ایسنا، رسانه‌های آمریکایی طی روزهای اخیر گزارش داده‌اند که ترامپ احتمالا پایبندی ایران به برجام را در هفته جاری رد خواهد کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------