آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بایدن: تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم

رئیس‌جمهوری آمریکا طی بیانیه‌ای درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی در پی حمله تنبیهی این کشور علیه اسرائیل، گفت که آمریکا به همراه متحدان خود از اسرائیل دفاع کرد و حال ایران…

کلینتون: لغو برجام راه را برای رسیدن ایران به سلاح اتمی باز می‌کند



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,کلینتون

هیلاری کلینتون به شبکه 4 بریتانیا گفت لغو برجام، باعث باز شدن مجدد درب‌ها به سوی برنامه هسته‌ای ایران می‌شود. 

به گزارش فارس، «هیلاری کلینتون» وزیر خارجه پیشین آمریکا هشدار داد که تصمیم «دونالد ترامپ» رئیس جمهور این کشور برای لغو برجام، راه را برای رسیدن ایران به سلاح اتمی باز می‌کند.

 

کلینتون طی مصابه با شبکه 4 تلویزیون بریتانیا، (که دقایقی قبل از سخنرانی روز جمعه ترامپ ضبط شده بود) تاکید کرد لغو توافق هسته‌ای یک «اشتباه بزرگ» است و دولت ترامپ نیز مدرکی در اثبات عدم پایبندی ایران به توافق ندارد.

 

به نوشته وبگاه نشریه «هیل» وی گفت: «چه به دلایل شخصی چه به دلایل سیاسی – نمی‌دانم کدام – او (ترامپ) اساسا در حال بازکردن مجدد درب‌ها به سوی برنامه هسته‌ای ایران است. به نظرم این بسیار خطرناک است.»

 

ترامپ جمعه شب طی سخنرانی ضد ایرانی، ضمن ارائه استراتژی جدید آمریکا برای مقابله با تهران، مدعی شد ایران به روح توافق هسته‌ای پایبند نبوده و برجام به نفع امنیت ملی آمریکا نیست.

 

وی سپس طی نشستی در کاخ سفید، کنگره را تهدید کرده یا قانون مربوط به توافق هسته‌ای ایران (INARA) را سخت‌تر کنند یا اینکه آمریکا را از برجام خارج می‌کند.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------