آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

ادعای وزیر خارجه آمریکا: بحران شورای همکاری خلیج‌فارس به نفع ایران است



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,وزیر خارجه آمریکا
وزیر خارجه آمریکا در دیدار با همتای قطری‌ خود، مدعی شد که بحران در روابط شورای همکاری خلیج‌فارس به نفع ایران است و باید حل شود.

به گزارش ایلنا به نقل از رای‌الیوم، «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا، روز گذشته در واشنگتن در دیدار با «محمد بن‌عبدالرحمن آل‌ثانی» وزیر خارجه قطر، عنوان کرد که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا تمایل دارد از شدت بحران در شورای همکاری خلیج‌فارس کاسته و این بحران حل و فصل شود؛ چرا که این مساله به نفع ایران است.

 

وزارت خارجه آمریکا در بیانیه خود افزود، پمپئو از وزیر خارجه قطر به خاطر شراکت استراتژی قطر و صداقت این کشور با ایالات متحده تشکر، و از تلاش‌های دوحه در مبارزه با تروریسم و منابع مالی آن قدردانی کرد.

 

طبق این بیانیه، وزرای خارجه قطر و آمریکا در دیدار روز سه‌شنبه، درباره برخی مسائل مورد اهتمام طرفین و موضوع‌های منطقه‌ای گفت‌وگو کردند.

 

پیش‌تر، رئیس‌جمهوری آمریکا طی تماس تلفنی با «شیخ تمیم بن‌حمد آل‌ثانی» امیر قطر، حمایت خود را از وحدت کشورهای عربی حوزه خلیج‌فارس اعلام کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------