آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

توییت ظریف: سال ۱۹۸۸ آمریکا هواپیمای ایرانی را ساقط می‌کند و ۲۹۰ نفر را می‌کشد/ به جای آن که با مسئول این حمله برخورد شود، به او مدال افتخار دادند



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,ظریف
محمد جواد ظریف در سالگرد شهادت هموطنان ایرانی در اثر برخورد موشک آمریکایی با هواپیمای مسافربری ایرباس نوشت: در ۳ جولای ۱۹۸۸ هواپیمای مسافربری ایران مورد حمله آمریکا قرار گرفت که این اقدام به شهادت ۲۹۰ نفر از سرنشینان و خدمه ایرانی آن منجر شد.

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان به مناسبت سالگرد شهادت ۲۹۰ نفر از هموطنان ایرانی در اثر اصابت موشک آمریکایی با هواپیما ایرباس ۶۵۵ در صفحه توئیتر خود نوشت: در ۳ جولای ۱۹۸۸ آمریکا یک فروند هواپیمای مسافربری ایرباس ایران را هدف قرار داد که باعث شهادت ۲۹۰ نفر از سرنشینان آن شد. مقام نظامی که مسئول این حمله بود به جای آن که با او برخورد شود مدال افتخار دریافت کرد.

 

در سال 2016 و پس از امضای برجام مجوز فروش 200 فروند هواپیمای بوئینگ، ایرباس و ای تی آربه ایران صادر می‌شود که در سال 2018 دولت آمریکا مجوز فروش همه هواپیماها به ایران را پیش از تحویل یک فروند هواپیما به کشورمان لغو می‌کند.

 

 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,ظریف

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------