آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

دستیار موگرینی: شرکت‌هایی که از تحریم‌های آمریکا تبعیت کنند، از طرف اروپا تحریم می‌شوند



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , دستیار موگرینی
دستیار مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: اگر کمپانی‌های اتحادیه اروپا از تحریم‌های ثانویه آمریکا پیروی کنند، از طرف اتحادیه اروپا تحریم خواهند شد. 

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری «هیل»، اتحادیه اروپا به کسب و کارهایی که روابطشان را با ایران به دلیل تحریم‌های جدید آمریکا قطع می‌کنند هشدار داده و گفته با تحریم اتحادیه اروپا مواجه خواهند شد.

 

«ناتالی توچی»، دستیار «فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز دوشنبه به شبکه ۴ رادیوی «بی. بی. سی» گفت: اگر کمپانی‌های اتحادیه اروپا از تحریم‌های ثانویه آمریکا پیروی کنند از طرف اتحادیه اروپا تحریم خواهند شد.

 

«توچی» گفت: برداشتن این گام‌ها برای ارسال این پیام دیپلماتیک به ایرانی‌ها، که اتحادیه اروپا برای حفظ توافق هسته‌ای جدی است، ضرورت دارد.

 

به گزارش ایلنا، «فدریکا موگرینی» روز گذشته اعلام کرد: اتحادیه اروپا شرکت‌های کوچک و متوسط را برای تجارت با ایران تشویق می‌کند تا مردم ایران را از منافع اقتصادی برجام بهره‌مند کند

 

وزرای کشورهای اروپایی امضا کننده برجام همزمان با اعمال مجدد تحریم‌های آمریکا علیه ایران، در بیانیه‌ای از اجرایی شدن نسخه به روز شده قوانین مسدودسازی تحریم‌های آمریکا، برای مقابله با این تحریم‌ها، خبر داد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------