آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

تام کاتن: بدنبال سقوط نظام ایران نیستیم/ با ترامپ درباره دیدار با روحانی مشورت خواهم کرد



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , تام کاتن
یک سناتور جمهوری‌خواه آمریکا ضمن ابراز امیدواری نسبت به تغیییر نظام در ایران مدعی شد: ترامپ خواستار سقوط اجباری نظام در ایران نیست.

به گزارش ایلنا، «تام کاتن»، سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی، در مصاحبه با نشریه «آرکانزاس دموکرات گزت» درباره پیشنهاد ترامپ برای دیدار «بدون پیش‌شرط» با مقام‌های ایران، منطق چنین دیداری را زیر سوال برد. 

 

وی گفت: درباره ایران، ما سعی داریم از دستیابی آنها به سلاح‌های هسته‌ای جلوگیری کنیم و هیچ  نشانه‌ای چه علنی و چه غیر علنی دال بر وجود چنین تمایلی به تغییر در رفتار آنها دیده نشده است. 

 

وی گفته من با رییس‌جمهور علیه یک دیدار یا همایش به هر نوعی با حسن روحانی مشورت خواهم کرد.

 

کاتن ضمن ابراز امیدواری نسبت به تغییر نظام در ایران مدعی شد: او خواستار سقوط اجباری نظام در ایران نیست. این چیزی نیست که دونالد ترامپ پیشنهاد کند یا از آن حمایت کند. این چیزی نیست که من هم پیشنهاد کنم. آنچه ما می‌خواهیم شاهدش باشیم، یک تغییر بنیادین در رفتار ایران است.

 

به گزارش ایلنا، دونالد ترامپ چندی پیش در یک کنفرانس خبری مشترک با نخست‌وزیر ایتالیا در پاسخ به سوال یک خبرنگار که پرسید آیا حاضر است با «حسن روحانی»، رئیس جمهور ایران دیدار کند گفت که همیشه طرفدار چنین دیدارهایی بوده و حاضر است «بدون پیش‌شرط» این کار را انجام دهد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------