آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بایدن: تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم

رئیس‌جمهوری آمریکا طی بیانیه‌ای درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی در پی حمله تنبیهی این کشور علیه اسرائیل، گفت که آمریکا به همراه متحدان خود از اسرائیل دفاع کرد و حال ایران…

دولت مراکش معاملات بانکی خود با ایران را به حالت تعلیق در آورد



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , دولت مراکش
وزارت خارجه مراکش در نامه‌ای به انجمن بانکداری مراکش نسبت به ادامه مراودات تجاری با ایران هشدار داد و در مواردی معاملات بانکی خود با ایران را به حالت تعلیق درآورد. 

به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه «لاکوم» مراکش برخی منابع آگاه گفته‌اند: کمپانی‌ها و بانک‌های مراکشی در مورد ادامه مراودات تجاری در پی تحریم‌های آمریکا علیه ایران، هشدارهایی را دریافت کرده‌اند. 

 

بر اساس سندی که توسط وزارت خارجه مراکش ارائه و در روزنامه «لاکوم» منتشر شده، این وزارت‌خانه به «انجمن بانک داری مراکش» در مورد مراودات و ارتباط با دارایی‌ها و سرمایه‌های ایرانی هشدار داده است.

 

دولت مراکش به منظور همراهی با تحریم‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران تصمیم گرفت معاملات بانکی خود با ایران را به حالت تعلیق در آورد.

 

این حرکت در پی خروج آمریکا از برجام و آغاز دور اول تحریم‌های این کشور علیه ایران انجام شده است. تحریم‌های فاز اول متوجه تجارت طلا ، فلزات گرانبها و دسترسی ایران به دلار آمریکاست. جریمه‌هایی برای مراودات در حوزه اتومبیل و هواپیما هم در این فاز در نظر گرفته شده، اما اقلام دارویی و غذایی از این تحریم‌ها مستثنی است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------