آخرین اخبار سیاست خارجی

پسر حمید نوری،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

پسر حمید نوری بازداشت شد

پسر حمید نوری در سوئد بازداشت شد. به گزارش دیده بان ایران، عطیه نوری، دختر حمید نوری شهروند بازداشت شده توسط سوئد از بازداشت برادرش (مجید نوری) توسط پلیس این کشور خبر…

ترکیه: دربرابر تحریم‌های آمریکا علیه ایران با فرانسه همکاری می‌کنیم



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,ترکیه
وزیر خزانه‌داری و دارایی ترکیه گفت، آنکارا در برابر فشارهای آمریکا برای اعمال تحریم‌ها علیه ایران و سایر نزاع‌های تجاری آمریکا، با فرانسه همکاری خواهد کرد. 

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری احوال، برات آلبایراک، وزیر دارایی ترکیه و داماد رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه در کنفرانس خبری مشترک خود با برونو لومیر، ‌وزیر اقتصاد فرانسه اظهار کرد، پاریس از اقتصاد خاورمیانه حمایت و با اقدامات آمریکا علیه ترکیه مخالفت کرده است.

 

آلبایراک افزود: دولت دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا با اعمال تحریم ها علیه کشورهایی همچون ایران و ترکیه، خود را منزوی و از متحدان جهانی دور می کند و به اعتبار دلار به عنوان یک واحد پولی تجاری در سطح جهان لطمه می زند و به همین دلیل کشورها به تدریج تجارت با واحدهای پولی مشترکی به جز دلار را در نظر می گیرند؛ مانند ترکیه که تجارت خود با اتحادیه اروپا را با واحد پولی یورو صورت می‌دهد.

 

دونالد ترامپ از همه کشورها و کارآفرینان تجاری درخواست کرده است که به تحریم های واشنگتن علیه تهران پایبند بمانند و به آنان هشدار داده است که در غیر این صورت با اقدامات تنبیهی آمریکا مواجه خواهند شد.

 

ترامپ همچنین دو. وزیر ترکیه‌ای را تحت تحریم قرار داده و عوارض گمرکی واردات فولاد را در نزاع با ترکیه بر سر بازداشت یک کشیش آمریکایی به دو برابر رسانده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------