آخرین اخبار سیاست خارجی

جنگ جهانی سوم ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

به طور عملی جهان وارد جنگ جهانی سوم شده است/ در چند سال گذشته بر سر بی‌طرفی چه آمد؟

حمله اسرائیل به ایران در بامداد جمعه گذشته سبب شد تا رسانه های خبری و دولت ایالات متحده نفس راحتی بکشند از اینکه از جنگ تمام‌عیار جلوگیری شده است. به گزارش خبرآنلاین…

احتمال حضور نتانیاهو در نشست شورای امنیت درباره ایران به ریاست ترامپ



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,نتانیاهو
پایگاه خبری عبری زبان «واللا» شامگاه شنبه در گزارشی اعلام کرده که پیش بینی می شود «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر اسراییل در کنار «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری آمریکا در جلسه شورای امنیت سازمان ملل متحد در رابطه با ایران حضور یابد. 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته در جلسه شورای امنیت سازمان ملل در رابطه با ایران به ریاست رئیس جمهوری آمریکا شرکت کند.

 

به گزارش شفقنا به نقل از بخش عربی شبکه خبری «آی ۲۴ نیوز»، پایگاه خبری عبری زبان «واللا» شامگاه شنبه در گزارشی اعلام کرده که پیش بینی می شود «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنار «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری آمریکا در جلسه شورای امنیت سازمان ملل متحد در رابطه با ایران حضور یابد.

 

در گزارش این پایگاه خبری آمده است: نتانیاهو به مشارکت در جلسه ویژه شورای امنیت درباره ایران به رهبری ترامپ در حاشیه نشست های مجمع عمومی سازمان ملل برای درخواست افزایش فشار بر ایران و محکومیت شدید «تجاوز منطقه ای» و پیامدهای خروج دولت آمریکا از توافق هسته ای امضا شده در سال ۲۰۱۵ اهتمام می ورزد.

 

واللا در این باره از برخی منابع دیپلماتیک نقل کرد: گفت و گوهای پیشرفته ای برای مشارکت نخست وزیر اسرائیل در بحث و حتی سخنرانی در جریان است، در حالی که نتانیاهو و اسرائیل از سیاست خصمانه دولت ترامپ علیه ایران تمجید کرده و خروج آمریکا از توافق هسته ای حمایت می کنند، روسیه، چین و اروپا برای حفظ توافق فعالیت می کند؛ انتظار می رود بحث یک تریبون برای نتانیاهو و ترامپ برای قانع کردن جهان برای پیوستن به فشار باشد.

 

این در حالی است که «نیکی هیلی»، نماینده آمریکا در سازمان ملل سه شنبه گذشته اعلام کرد که قرار است ترامپ جلسه شورای امنیت در سطح روسای جمهوری و نخست وزیران درباره ایران در ۲۶ سپتامبر جاری (چهارم مهر ماه) و در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل را اداره کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------