آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

نتانیاهو: برای مقابله با حضور ایران در سوریه اقدام می‌کنیم



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , نتانیاهو
اسرائیل برای جلوگیری از استقرار نظامی ایران در سوریه و نیز پیشگیری از انتقال سلاح مرگبار به حزب‌الله لبنان بی‌وقفه اقدام می‌کند. 

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اعلام اینکه توافق کرده با پوتین برای هماهنگی‌های امنیتی میان ارتش‌های رژیم متبوعش و روسیه دیدار کند، گفت: برای جلوگیری از استقرار نظامی ایران در سوریه تلاش می‌کنیم.

 

به گزارش ایسنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پیامی در صفحه توئیتر خود که در آن به زبان فارسی مطالب مورد نظرش را منتشر می‌کند، نوشت: با پرزیدنت پوتین (رئیس جمهور روسیه) صحبت کردم. مقرر شد در آینده نزدیک برای ادامه هماهنگی‌های امنیتی مهم میان ارتش‌های دو طرف دیدار کنیم. اسرائیل برای جلوگیری از استقرار نظامی ایران در سوریه و نیز پیشگیری از انتقال سلاح مرگبار به حزب‌الله لبنان بی‌وقفه اقدام می‌کند.

 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیش از این نیز بارها مدعی حضور نظامی ایران در سوریه و تلاش کشورمان برای تقویت جایگاه خود در سوریه شده است. وی که به نظر می‌آید با این ادعاها قصد دارد حملات رژیم غاصب صهیونیستی به خاک سوریه را توجیه کند، می‌گوید که این رژیم برای دفاع از خود با هرگونه حضور ایران در سوریه مقابله خواهد کرد.

 

این در حالی است که مقامات ایران، روس‌ها و دولت سوریه بارها تصریح کرده‌اند که حضور ایران در سوریه به صورت مستشاری و به درخواست دولت مشروع دمشق و صرفا برای مبارزه با تروریسم بوده است.

 

محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان به تازگی در یک گفت‌وگو تاکید کرد که ایران تنها برای مبارزه با افراط‌گرایی و تروریسم که خطری موجودیتی علیه همگان در منطقه است، به سوریه رفته و این کار نیز بنا به درخواست دولت سوریه بوده است که یک کشور شناخته می‌شود و در سازمان ملل یک کرسی دارد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------