آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

ایران هم به دخالت در انتخابات آمریکا متهم شد!



مقامات اطلاعاتی و امنیتی آمریکا به تازگی نگرانی خود را از آن‌چه نقش روسیه، چین و ایران در انتخابات پیش روی ایالات متحده‌ آمریکا خوانده‌اند، اعلام و این کشورها را به دخالت در انتخابات این کشور متهم کردند..

 به گزارش ایسنا  به  نقل از سی‌ان‌بی‌سی، در یک بیانیه‌ی مشترک دفتر مدیریت امنیت ملی، وزارت امنیت داخلی، وزارت دادگستری  آمریکا و پلیس اف‌بی‌آی، اعلام شده که در مورد «فعالیت‌هایی که با هدف اثرگذاری بر آگاهی و تصمیم‌گیری رای دهندگان» در انتخابات سال های 2018 و 2020 انجام می‌شوند نگران هستند.

 

 اخبار بین الملل ,خبرهای بین الملل ,

 

 مقامات اطلاعاتی آمریکا  پیش از این اعلام کرده بودند که روسیه از طریق روش های مشابه  در سال گذشته به دنبال اثر گذاری بر انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 بوده است.

 

به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ و برخی دیگر از مقامات آمریکایی پیش از این اتهاماتی علیه روسیه و چین برای مداخله در انتخابات 2016 آمریکا داشته‌اند. رئیس‌جمهوری آمریکا در مصاحبه‌ای تاکید کرده بود، به اعتقاد او چین در بحث مداخله انتخاباتی بسیار خطرناک‌تر از روسیه است.

 

همچنین دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا پیش از این در گفت‌وگو با سی‌بی‌اس در واکنش به این پرسش که آیا او معتقد به دخالت روسیه در کمپین انتخابات ۲۰۱۶ هست یا خیر گفته بود: «معتقدم چین هم مداخله کرد. همچنین گمان می‌کنم، صادقانه بگویم که چین یک مشکل بسیار بزرگتر است».

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------