آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بیانیه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره سایت‌های هسته‌ای ایران

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بیانیه‌ای اعلام کرد که هیچ آسیبی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است. به گزارش ایسنا، اوایل امروز رسانه‌ها گزارش دادند سیستم‌های…

3 میلیون دلار جایزه آمریکا برای اطلاعات درباره یک ایرانی



3 تن از همکاران حسین احمد لاریجانی در سنگاپور در برابر دادگاه قرار گرفته‌اند و دادگاه آنها را محکوم کرده است. نفر چهارم فعلا آزاد است.

آمریکا برای کسب اطلاعات درباره یک ایرانی به نام حسین احمد لاریجانی سه میلیون دلار جایزه تعیین کرد. او متهم به انتقال فن‌‌آوری از آمریکا به ایران و کاربست آن در کلاهک‌های انفجاری علیه نیروهای آمریکایی در عراق است.

 

به گزارش عصر ایران به نقل از دویچه وله، به گفته مقامات آمریکایی این فرد 55 ساله، هم اکنون در تهران زندگی می‌کند.

 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , حسین احمد لاریجانی

 

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، مقامات ایالات متحده می‌گویند که حسین احمد لاریجانی پیش از این در سال ۲۰۱۰ به دلیل صادرات قطعات گیرنده رادیویی محاکمه شده بود. این قطعات در یک شرکت واقع در مینه‌سوتا تولید می‌شده است.

 

مقامات آمریکا می‌گویند که با سازماندهی لاریجانی شش هزار قطعه با کشتی به سنگاپور صادر شده‌اند، با این ادعا که قرار است در یک پروژه ارتباطات به کار گرفته شوند. اما این محموله سپس به ایران ارسال شده است.

 

سه تن از همکاران حسین احمد لاریجانی در سنگاپور در برابر دادگاه قرار گرفته‌اند و دادگاه آنها را محکوم کرده است. نفر چهارم فعلا آزاد است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------