آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

نتانیاهو: در حمله به دمشق نیروهای ایرانی و سوری را هدف گرفتیم



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,نخست وزیر اسراییل
شب گذشته، نیروی هوایی ما بعد از شلیک موشک توسط ایران، به سوریه حمله کرد.

نخست وزیر اسراییل با تایید حمله موشکی بامداد امروز به سوریه، مدعی شد به هرکسی که بخواهد به آنها آسیب برساند، صدمه می‌زنند.

 

به گزارش فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسراییل امروز (دوشنبه) در واکنش به تجاوز هوایی بامدادی به فرودگاه بین‌المللی دمشق، مدعی شد که در این حمله نیروهای ایرانی و سوری را هدف گرفتند.

 

نتانیاهو طی سخنرانی در فرودگاه «رامون» در شهر «ایلات» بعد از بازگشت از سفر چاد، مدعی شد: «شب گذشته، نیروی هوایی ما بعد از شلیک موشک توسط ایران، به سوریه حمله کرد... به کسانی قصد صدمه زدن به ما را داشته باشند، آسیب می‌رسانیم. آنهایی که تهدید به نابودی ما می‌کنند، تمام مسئولیت برعهده آنهاست».

 

به نوشته رسانه‌های اسراییلی، وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره بهبود روابط با کشورهای آفریقایی گفت: «امیدوارم به‌زودی از این فرودگاه به آفریقا، مصر، چاد، آمریکای جنوبی و برزیل پرواز داشته باشیم».

 

بامداد امروز دوشنبه (اول بهمن) رسانه‌های سوریه از شنیده شدن صدای انفجار در آسمان دمشق خبر دادند. دقایقی بعد، سخنگوی ارتش اسراییل در حساب توئیتری خود نوشت که ارتش این رژیم در حال بمباران اهدافی در خاک سوریه است.

 

سخنگوی ارتش اسرائیل با بیان اینکه این حمله در واکنش به ورود موشک سرگردان به حریم هوایی جولان اشغالی در روز یکشنبه بود، ادعا کرد که موشک مذکور ایرانی بوده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------