آخرین اخبار سیاست خارجی

پسر حمید نوری،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

پسر حمید نوری بازداشت شد

پسر حمید نوری در سوئد بازداشت شد. به گزارش دیده بان ایران، عطیه نوری، دختر حمید نوری شهروند بازداشت شده توسط سوئد از بازداشت برادرش (مجید نوری) توسط پلیس این کشور خبر…

ورژن ایرانی و فلسطینی کمپین سطل آب یخ هم رسید(+تصاویر)




 اخبارسیاست خارجی - ورژن ایرانی و فلسطینی کمپین سطل آب یخ هم رسید

رفته رفته واکنش ها و انتقادهای مختلفی نسبت به این کمپین شکل گرفته و این کمپین که بدوا با نیت کمک به بیماران راه افتاد حداقل در ایران تا حدودی جنبه فان و سرگرمی و بعضا خودنمایی به خود گرفت.

شکل گیری موجی جهانی موسوم به کمپین آب یخ که برای آشنایی مردم با یک بیماری عصبی صورت گرفت واکنش های مختلفی نسبت به این جنبش سایبری را به دنبال داشته است.

به گزارش عصرایران، اخیرا در جهان کمپینی با عنوان  "چالش سطل یخ" یا "سطل آب یخ" در حمایت از بیماران عصبی "اسکلروز جانبی آمیوتروفیک" (ALS) به راه افتاده بود که طی آن چهره ها و شخصیت های مختلف ورزشی ،هنری و ... در پاسخ به فراخوانی یا مبلغی را برای کمک به بیماران مبتلا به ای ال اس تقبل می کنند یا بر روی خود سطل آب یخ میریزند.

اما رفته رفته واکنش ها و انتقادهای مختلفی نسبت به این کمپین شکل گرفته و این کمپین که بدوا با نیت کمک به بیماران راه افتاد حداقل در ایران تا حدودی جنبه فان و سرگرمی و بعضا خودنمایی به خود گرفت.

منتقدان به این کمپین معتقدند که ادعای برخی افراد برای حمایت از بیماران ای ال سی در حالیکه حاضرند آب یخ روی خود بریزند اما کمک مالی به بیماران نکنند نمیتواند چندان ادعای قریب به واقع باشد.

از طرفی برخی از منتقدان هم که عمدتا روزنامه نگاران ایرانی هستند در اعتراض به نگاه بی تفاوت به مصرف آب و برای فرهنگ سازی مصرف بهینه آب اخیرا کمپینی در فضای مجازی با عنوان "با یک سطل آب چه می توان کرد" راه انداخته اند که در نوع خود واکنشی به کمپین چالش آب یخ است.

اما در این بین انتشار عکس یک کودک غزه ای در فضای مجازی که در حال خالی کردن سطل خاک بر سر خود است بار دیگر نگاه ها را به سمت بحران انسانی که در دو ماه گذشته در غزه در حال وقوع است جلب کرده است.

اخبار,اخبارسیاست خارجی,کمپین آب یخ

 

اخبار,اخبارسیاست خارجی,کمپین آب یخ

 

اخبار,اخبارسیاست خارجی,کمپین آب یخ

 

اخبار,اخبارسیاست خارجی,کمپین آب یخ

 

 اخبار سیاست خارجی - عصر ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------