آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

یک رسانه لبنانی فاش کرد: در دیدار وزیر خارجه ایران و عربستان چه گذشت؟



اخبار,اخبارسیاست خارجی, دیدارمحمد جواد ظریف و سعود الفیصل


 اخبار سیاست خارجی - یک رسانه لبنانی فاش کرد:
در دیدار وزیر خارجه ایران و عربستان چه گذشت؟

براساس گفته منابع آگاه از آثار مثبت دیدار وزیران امور خارجه ایران و عربستان این است که روندی که دو کشور در صدد تکمیل آن هستند، آغاز شد و این روند بر اساس گشایش روابط تهران-ریاض و همکاری منطقه‌ای در زمینه مبارزه با تروریسم قرار دارد.

پایگاه خبری لبنان فید گزارش داد پس از گذشت چند ساعت از اعلام تهران و ریاض از گشوده شدن فصلی جدید در روابط و همکاری بین طرفین برای تثبیت امنیت و صلح امنیت در منطقه در جریان نخستین دیدار بین وزیران امور خارجه ایران و عربستان در نیویورک، منابع آگاه گفتند که دیدار  "محمد جواد ظریف و سعود الفیصل" در فضایی مثبت برگزار شده اما تحولات یمن بر این دیدار سایه انداخته و تمامی پرونده‌ها بین دو طرف بررسی نشده است.

به گزارش «تیک»، براساس گفته منابع آگاه از آثار مثبت دیدار وزیران امور خارجه ایران و عربستان این است که روندی که دو کشور در صدد تکمیل آن هستند، آغاز شد و این روند بر اساس گشایش روابط تهران-ریاض و همکاری منطقه‌ای در زمینه مبارزه با تروریسم قرار دارد.

منابع آگاه افزودند که "محمد جواد ظریف و سعود الفیصل" بر سر نشست‌هایی دیگر در نیویورک و پایتخت‌های دو کشور با هدف تکمیل گفتگوها درباره پرونده‌های دوجانبه و منطقه‌ای که مورد اهتمام تهران و ریاض است به توافق دست یافتند.


 اخبار سیاست خارجی - تیک

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------