آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

درخواست آرژانتین از پاکستان: وزیر کشور ایران را بازداشت کنید!

وزارت امور خارجه آرژانتین در اقدامی خصمانه و بی‌اساس روز سه شنبه اعلام کرد که از پاکستان و سریلانکا خواسته است تا وزیر کشور ایران (احمد وحیدی) را به دلیل ادعای واهی بمب…

احضار سفیر پاکستان در تهران به وزارت خارجه



اخبار,اخبارسیاست خارجی,احضار سفیر پاکستان در تهران به وزارت خارجه


 اخبار سیاست خارجی -  احضار سفیر پاکستان در تهران به وزارت خارجه

درپی بروز درگیریهای اخیر در مرزهای مشترک ایران و پاکستان که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از مرزبانان کشورمان بدست گروه های تروریستی شد، سفیر پاکستان در تهران دیشب به وزارت امور خارجه احضار شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، مدیر کل غرب آسیا وزارت خارجه کشورمان با اعتراض و ابراز ناخرسندی نسبت به استفاده و تردد گروه های تروریستی و اشرار از خاک پاکستان برای حمله به نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی ایران، پیگیری جدی و انجام اقدامات لازم برای جلوگیری از تکرار این گونه حوادث را خواستار شد.

مدیر کل غرب آسیای وزارت امور خارجه در این دیدار خطاب به سفیر پاکستان اعلام کرد: برای ما قابل قبول نیست تعدادی تروریست و اشرار از داخل خاک پاکستان، به خاک ایران تجاوز کنند و با حمله به مرزبانان کشورمان آنها را به شهادت برسانند.

آقای اسلامی همچنین گفت : فضای روابط دوستانه میان دو کشور نباید با بروز این گونه مشکلات خدشه دار شود و باید مسئولان راه حلی بیابند و اجازه ندهند دشمنان دو ملت به اهداف خویش دست یابند.

نور محمد جدمانی سفیر پاکستان هم با ابراز تاسف از شهادت و مجروح شدن مرزبانان ایرانی اعلام کرد مراتب نگرانی و ناخرسندی ایران را به دولت متبوعش منتقل و موضوع را پیگیری خواهد کرد.


 اخبار سیاست خارجی - واحد مرکزی خبر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------