آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گانتس، عضو کابینه جنگ اسرائیل: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

مقام اسرائیلی با بیان اینکه تل آویو سعی دارد با همکاری آمریکا ائتلافی جهانی و منطقه‌ای علیه ایران تشکیل دهد، گفت اسرائیل تصمیم خواهد گرفت که در چه زمانی، در چه مکانی و…

پیام اسرائیل به متحدان خود در 1+5



اخبار,اخبارسیاست خارجی,نتانیاهو


 اخبار سیاست خارجی  -  جروسالم پست گزارش داد:
پیام اسرائیل به متحدان خود در 1+5: پیشنهادات فعلی به ایران، موجب حمله نظامی ما به تهران می شود!

در حال حاضر، طرفین در مورد مسئله ی متفاوتی گفتگو می کنند. آنها در حال مذاکره در مورد اجازه تهران به پنج بعلاوه یک در جهت حفظ ابرو هستند.

جروسالم پست نوشت: مذاکرات هسته ای با ایران به نقطه ی مهمی در روز دوشنبه خواهد رسید.

به گزارش تیک ، در میانه مذاکرات، اسرائیل هشداری علنی به متحدانش داده است: پیشنهادات فعلی به معنای تدوام بحران است، این باعث می شود اسرائیل در موضعی قرار بگیرد که اقدام نظامی علیه ایران را تنها راه منطقی بداند.

در همین حال، یک مقام ارشد امریکایی گفت: اگر ما بتوانیم به توافق هسته ای برسیم، ما توانایی بیشتری برای نظارت بر تاسیسات ایران نسبت به امروز خواهیم داشت.

وی افزود:  پس از عبور از توافق،  بازرسی ها تحت پروتکل الحاقی ادامه پیدا می کند که ایران در حال حاضر گفته است که آن را می پذیرد.

جروسالم پست در ادامه نوشت: اسرائیل اکنون معتقد است که تعطیلی برنامه هسته ای ایران دیگر روی میز مذاکرات هسته ای در وین نیست.

یک مقام اسرائیلی که می گوید متن پیشنهاد پنج بعلاوه یک به ایران را دیده است، بیان داشت: دیگر از ایران خواسته نشده که زیرساخت های هسته ای خود را از بین ببرد.

وی افزود: در حال حاضر، طرفین در مورد مسئله ی متفاوتی گفتگو می کنند. آنها در حال مذاکره در مورد اجازه تهران به پنج بعلاوه یک در جهت حفظ ابرو هستند.


 اخبار سیاست خارجی  - تیک

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------