آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیتهای سایبری از سوی سپاه تحریم کرد

وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید مرتبط با ایران خبر داد. به گزارش سایت دیده بان ایران؛ وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید مرتبط با ایران خبر…

کم مانده بود در زمان سخنرانی نتانیاهو به گریه بیافتم، او به شعور آمریکا توهین کرد



اخبار,اخبار سیاست  خار جی,نانسی پلوسی

نانسی پلوسی رهبر دموکرات‌ها در مجلس نمایندگان آمریکا ضمن انتقاد از بنیامین نتانیاهو گفت که سخنان نخست وزیر اسرائیل در کنگره توهینی به آمریکا بوده است.

به گزارش «انتخاب»، وی اظهار داشت: پیوندهای ناگسستنی بین امریکا و اسرائیل ریشه در ارزش ها، منافع و ارمان های مشترک ما دارد.

وی افزود: به عنوان کسی که برای روابط امریکا و اسرائیل ارزش قائلم و اسرائیل را دوست دارد، به علت لحن سخنرانی نتانیاهو در سراسر این سخنرانی کم مانده بود به گریه بیافتم.

پلوسی اضافه کرد: من از توهینی که به شعور امریکا به عنوان یکی از اعضای گروه پنج بعلاوه یک شد و از تنزل دادن میزان آگاهی ما از تهدید شکل گرفته از طرف ایران و تعهد گسترده ما برای جلوگیری از تولید و تکثیر سلاحهای هسته ای غمگین شدم.

نتانیاهو در سخنرانی خود در کنگره گفت : دوستان من در طول یک سال گذشته به ما گفته شده است که عدم توافق بهتر از یک توافق بد است. خوب این یک توافق بد است. واقعا بد است. ما بدون چنین توافقی خوشحال تر خواهیم بود.

 اخبار سیاست خارجی  -  انتخاب 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------