آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

اعدام وحشیانه ی داعش در رقه (+ تصاویر)



همزمان با پیشروی چشمگیری نیروهای ارتش و مردمی عراق در جنوب تکریت، تروریست‌های داعش به شدت مجازات مردم مناطق اشغالی افزوده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،درحالی‌که درگیری نیروهای ارتش و مردمی عراق در جنوب شهر تکریت مرکز استان صلاح‌الدین عراق با تروریست‌های داعش ادامه دارد و این شهر در یک قدمی آزادی قرار دارد تکفیری‌های داعش در شهر رقه پایتخت خلافت خودخوانده کماکان به مجازات مردم بی‌دفاع می‌پردازند.

ابنا - تروریست‌های داعش همزمان با پیشروی نیروهای ارتش عراق در استان صلاح‌الدین به شکل هدفمندی در مناطق تحت سیطره خود درپی تلافی حملات آنها هستند.

در شهر رقه که پایتخت مخوف گروه تروریستی داعش محسوب می‌شود طی روزهای گذشته چند جوان به جرم سرقت دست بریده‌ شده و تعدادی دیگر نیز سنگسار و از ساختمان بلند به پایین پرتاب شدند.

سه شنبه ۱۲ اسفند ـ یک نوجوان سوری به اتهام لواط از یک ساختمان بلند در شهر رقه به پایین پرتاب شد و در دم جان باخت. اقدام هولناک که این روزها بیش از پیش صورت می‌گیرد و تقریباً هر روز مردم رقه شاهد اعدام یکی از هموطنان خود هستند تلافی شکست‌ داعش در میدان‌های جنگ است که مردم رقه تاوان آن را پس می‌دهند.

نوجوان سوری با چشم و دستانی بسته به بالای ساختمان برده شد و درحالی که صدها نفر از مردم رقه در گوشه خیابان نظاره‌گر این جنایت بودند تروریست‌ها او را به پایین پرتاب کردند.

داعشی‌ها به پرتاب کردن وی از بالای ساختمان اکتفا نکرده و در ادامه با سنگ او را هدف قرار دادند.

نکته عجیب در اجرای این حکم تصویربرداری دقیق عناصر داعش از لحظه پرتاب شدن تا زمین خوردن نوجوان سوری است که نشان دهنده لذتی است که آنان از اجرای این جنایت می‌برند، اقدامی که با هدف بدنام کردن اسلام و برانگیختن نفرت و خشم جهانی از مسلمانان صورت می‌گیرد.
 

اخبار,اخبار بین الملل,جنایات داعش

 

اخبار,اخبار بین الملل,جنایات داعش

 

اخبار,اخبار بین الملل,جنایات داعش

 

اخبار,اخبار بین الملل,جنایات داعش

 

اخبار,اخبار بین الملل,جنایات داعش

 

اخبار,اخبار بین الملل,جنایات داعش

 

اخبار,اخبار بین الملل,جنایات داعش

 

  اخبار بین الملل  - ابنا  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------