آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیتهای سایبری از سوی سپاه تحریم کرد

وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید مرتبط با ایران خبر داد. به گزارش سایت دیده بان ایران؛ وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید مرتبط با ایران خبر…

درخواست سفیر انگلیس در واشنگتن از کنگره آمریکا : تحریم‌های جدید علیه تهران اعمال نکنید



مذاکرات هسته‌ای,تحریم‌های جدید


 درخواست سفیر انگلیس در واشنگتن از کنگره آمریکا : تحریم‌های جدید علیه تهران اعمال نکنید

سفیر انگلیس در واشنگتن از کنگره آمریکا خواست در حالیکه مذاکرات هسته‌یی حساس با ایران در حال پیشرفت در ژنو است، تحریم‌های جدیدی را علیه تهران اعمال نکند.

به گزارش ایسنا ، پیتر وستماکوت، سفیر انگلیس در واشنگتن درخواست خود را روز جمعه در حالی مطرح کرد که جدیدترین دور مذاکرات با ایران وارد روز سوم شد و دیپلمات‌های ایران و اتحادیه اروپا و کشورهای عضو گروه 1+5 به تلاش‌ها برای رفع چند مانع باقیمانده و رسیدن به یک توافق هسته‌یی ادامه دادند. 


پیتر وستماکوت در یادداشتی در وبسایت سیاسی "هیل" در واشنگتن نوشت: توافقی که در حال حاضر در دست مذاکرات قرار دارد یک گام اولیه معنادار است که بلافاصله امنیت ملی ما و متحدانمان در منطقه را امنیت می‌بخشد به همین دلیل این یک هفته حیاتی برای دیپلماسی است.

سفیر انگلیس در واشنگتن افزود: شکاف‌های زیادی بین طرف‌های گفت‌وگو برطرف شده است و اختلافاتی که باقیمانده به نحو قابل توجهی کاهش یافته است. اما تحریم‌های بیشتر در مرحله کنونی نه تنها به مذاکرات آسیب می‌رساند، بلکه حمایت بین‌المللی از تحریم‌ها را که ما را به اینجا رسانده است، مختل می‌کند.

به گزارش ایسنا، وزیران امور خارجه گروه 1+5 امروز در ژنو گرد هم می‌آیند تا برای توافق اولیه در زمینه برنامه هسته‌یی ایران تلاش کنند.
/ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------