آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بایدن: تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم

رئیس‌جمهوری آمریکا طی بیانیه‌ای درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی در پی حمله تنبیهی این کشور علیه اسرائیل، گفت که آمریکا به همراه متحدان خود از اسرائیل دفاع کرد و حال ایران…

آلن اير: تلاش مي کنيم پيش از مهلت تعيين شده به توافق سياسي برسيم



اخبار,اخبارسیاست خارجی, سخنگوي فارسي زبان وزارت خارجه آمريکا

سخنگوي فارسي زبان وزارت خارجه آمريکا گفت: مذاکرات جاري در لوزان بر رسيدن به تفاهم سياسي پيش از رسيدن به پايان اين مهلت متمرکز است.

  در حالي که به پايان مهلت تعيين شده يازدهم فروردين ماه براي رسيدن به توافق سياسي يا چارچوب اصلي توافق جامع و نهايي بر سر برنامه هسته اي ايران تنها چهار روز باقي مانده است، آلن اير در گفت وگوي اختصاصي با صداي آمريکا گفت، هنوز تا رسيدن به نتيجه مطلوب فاصله است؛ اما تلاش مي کنيم به يک چارچوب يا يک تفاهم سياسي قبل از پايان ضرب الاجل (پايان ماه مارس) برسيم که بر پايه آن بر سر تمام عناصر اصلي يک توافق جامع به توافق مشترک برسيم.

وي در ادامه افزود: رسيدن به تفاهم سياسي ميسر است، اما بين رسيدن تقريبا به تفاهم و رسيدن به درک صد درصدي مشترک فاصله است.

اير همچنين در اين مصاحبه ضمن تاييد خبر دريافت نامه حسن روحاني رييس جمهوري اسلامي ايران به باراک اوباما رييس جمهوري آمريکا گفت: مي توانم تاييد کنم که اين نامه به دست اوباما رسيده است، اما درباره محتوي آن نمي توانيم اظهار نظر کنيم.


 اخبار سیاست  خارجی -    ایرنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------