آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا: ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه داده؛ این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران‌کننده است

مشاور امنیت ملی آمریکا مدعی شد که ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه ارسال کرده که این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران کننده است. وی ادامه داد: «اگر روسیه به ایران سلاح…

ایپک: کنگره لایحه علیه ایران را اصلاح نکند / نمی خواهیم بین دموکرات ها و جمهوریخوهان بر سر تهران اختلاف بوجود آید



اخبار,اخبارسیاست  خارجی,مذاکرات هسته ای

یک منبع در ایپک گفت: اولویت ما اطمینان از این است که این لایحه با قوی‌ترین میزان آرای هر دو حزب تصویب شود تا کنگره فرصت داوری درباره توافق نهایی را برای خود تضمین کند.

رویترز نوشت: یک لابی پرنفوذ حامی رژیم صهیونیستی در حال فشار به نمایندگان کنگره آمریکاست تا از اصلاحات پیشنهادی برای تشدید مفاد لایحه‌ای که به کنگره اجازه بررسی توافق هسته‌ای با ایران می‌دهد حمایت نکنند به این امید که از نبرد میان دو حزب آمریکا که ممکن است موجب ازبین‌رفتن این لایحه شود جلوگیری شود.

به گزارش پایگاه خبری «تیک»، کمیته امور عمومی اسراییل و آمریکا موسوم به ایپک از نمایندگان خواسته است از این اصلاحات که ممکن است بسیاری از نمایندگان حزب دمکرات را به مخالفت با قانون بررسی هسته‌ای ایران بکشاند یا باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا را وادار به تکرار تهدید وتوی آن کند حمایت نکنند.

یک منبع در ایپک گفت: اولویت ما اطمینان از این است که این لایحه با قوی‌ترین میزان آرای هر دو حزب تصویب شود تا کنگره فرصت داوری درباره توافق نهایی را برای خود تضمین کند.

وی افزود: برای رسیدن به این هدف، از اقدامات باب کورکر و باب کوردین درباره این لایحه حمایت می‌کنیم.

ایپک یکی از قوی‌ترین گروه‌های لابی در واشنگتن است و حمایت این گروه موجب می‌شود اصلاحاتی که به عنوان قرص کشنده برای این لایحه توصیف شده است احتمال تصویبش کمتر شود.


 اخبار سیاست  خارجی  -  تیک 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------