آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

ظریف: اعتبار آژانس در معرض آزمایش جدی است



اخبار,اخبارسیاست  خارجی,یوکیو أمانو

وزیر امور خارجه کشورمان با مدیر کل أژانس بین المللى انرژى اتمى در نیویورک دیدار و گفتگو گردند.

به گزارش تسنیم، یوکیو أمانو، مدیر کل أژانس بین المللى انرژى اتمى و دکتر ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان با یکدیگر دیدار و در باره تازه ترین وضعیت همکاریهاى فیمابین گفتگو و تبادل نظر کردند.

أقاى ظریف در این دیدار که در حاشیه برگزارى اجلاس بازنگرى معاهده عدم اشاعه صورت گرفت با اشاره به زمینه همکاریهاى مهم فیمابین ، بر اهمیت نقش مسئولانه وسازنده أژانس در شکل گیرى توافق احتمالى جامع میان ایران و کشورهاى ١+٥ تاکید کرد.

وزیر خارجه کشورمان با اشاره به فرصتهاى جارى و پیش رو در جهت تقویت اعتبار و جایگاه أژانس اظهار داشت: اعتبار آژانس در فرایند مذاکرات هسته اى میان ایران و گروه ١+٥ در معرض أزمایشى جدى قرار دارد و موفقیت در أن نیازمند توجه بیشتر مقامات أژانس و برداشتن گامهاى عملى و جدى در این باره است.

أقاى أمانو نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندى از همکاریهاى سازنده ج.ا.ایران با أژانس و همچنین پیشرفتهاى بدست أمده در جریان مذاکرات هسته اى ،بر أمادگى وجدیت این نهاد بین المللى براى حل و فصل مسائل و ایفاى نقشی موثر و بموقع تاکید کرد.

اخبار سیاست  خارجی  -  تسنیم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------