آخرین اخبار سیاست خارجی

جنگ جهانی سوم ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

به طور عملی جهان وارد جنگ جهانی سوم شده است/ در چند سال گذشته بر سر بی‌طرفی چه آمد؟

حمله اسرائیل به ایران در بامداد جمعه گذشته سبب شد تا رسانه های خبری و دولت ایالات متحده نفس راحتی بکشند از اینکه از جنگ تمام‌عیار جلوگیری شده است. به گزارش خبرآنلاین…

شرط ایران برای آزادسازی شناور مرسک



اخبار,اخبارسیاست  خارجی,کشتی کانتینربر

سفارت ایران در دانمارک بیانیه داده و گفته که کشتی کانتینربر شرکت مرسک که دو روز پیش در خلیج فارس توسط نیروهای نظامی ایران توقیف شد، تنها در صورت پرداخت بدهی این شرکت به شاکی ایرانی، آزاد خواهد شد.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری رویترز، پس از انتشار بیانیه شرکت مرسک در خصوص شناور توقیف شده خود و اعلام بی‌خبری از جریمه 3.6 میلیون دلاری، سفارت ایران در دانمارک واکنش نشان داد و گفت که کشتی توقیف شده فقط پس از پرداخت این بدهی به طرف ایرانی، آزاد خواهد شد.

کشتی کانتینربر متعلق به شرکت مرسک که تحت پرچم جزایر مارشال در آب‌های خلیج‌فارس تردد می‌کرد، دو روز پیش (سه‌شنبه) توسط گشتی‌های دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توقیف و تا بندرعباس اسکورت شد.

سرپیچی کوتاه‌مدت ناخدای این شناور از فرمان نیروهای ایرانی و شلیک تیر اخطار از سوی ایرانیان باعث داغ شدن خبر این توقیف شده بود؛ توقیف کشتی‌های تجاری مقروض به بنادر و حتی فروش آنها برای ادای قرض، در نظام بین‌الملل امری معمول و رایج است.


  اخبار  سیاست  خارجی  - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------