آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

واکنش افخم به اظهارات آمريکايي ها در خصوص محاکمه جيسون رضائيان



اخبار,اخبار سیاست  خار جی ,مرضيه افخم

سخنگوي وزارت خارجه ضمن توصيه به مقامات آمريکائي براي اظهار نظر در حوزه صلاحيت خود گفت: مقامات آمريکا بجاي فرافکني توجه خود را به وضعيت دادرسي ناعادلانه و محاکمه اتباع ايراني که به اتهامات بي‌پايه در آمريکا زنداني هستند، معطوف کنند.

مرضيه افخم سخنگوي وزارت امور خارجه اظهارات مقامات امريکائي در خصوص روند دادرسي و محاکمه جيسون رضائيان بعنوان يک تبعه ايراني را فاقد وجاهت قانوني و حقوقي لازم دانست.

افخم ضمن تاکيد بر استقلال قوه قضاييه اضافه کرد: مسائل حقوقي، روند دادرسي و رسيدگي به اتهامات افراد و اشخاص در هرکشوري مراحل قانوني خاص خود را دارد و قضاوت و تصميم گيري در خصوص نحوه محاکمه و رسيدگي به اتهامات بعهده قاضي پرونده مي باشد و پيشداوري و گمانه زني در حوزه قضا جايي ندارد.

سخنگوي وزارت امور خارجه ضمن توصيه به مقامات امريکائي براي اظهار نظر در حوزه صلاحيت خود, گفت : بهتر است مقامات امريکا بجاي فرافکني توجه خود را به وضعيت دادرسي نا عادلانه و محاکمه اتباع ايراني که به اتهامات بي پايه در امريکا زنداني هستند ،معطوف نمايند.

 اخبار سیاست  خارجی  - نسيم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------