آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

رهبر گروه تروریستی جبهه النصره: دست تهران را از منطقه کوتاه می‌کنیم / با ایران از داخل برخورد خواهیم کرد / آمریکا، عراق را روی سینی طلایی به تهران تقدیم کرد



اخبار,اخبارسیاست  خارجی,گروه تروریستی النصره

ابو محمد الجولانی، رهبر جبهه گروه تروریستی النصره می‌گوید ایران که از بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه دفاع می‌کند، دشمن این گروه است.

بی بی سی نوشت: بو محمد الجولانی، رهبر جبهه گروه تروریستی النصره می‌گوید ایران که از بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه دفاع می‌کند، دشمن این گروه است.

به گزارش «تیک»، رهبر جبهه النصره در بخش دوم مصاحبه خود با شبکه خبری الجزیره گفت ایران مشاوران نظامی خود را به سوریه اعزام کرده، اما نفرات ارتش خود را به این کشور نفرستاده و جبهه النصره مصمم است تا با گروه‌های مورد حمایت ایران در سوریه مقابله کند.

پخش این مصاحبه از شبکه تلویزیونی الجزیره با انتقادهایی همراه بوده است.

چهره جولانی در مصاحبه با شبکه الجزیره پوشانده شده و مشخص نیست این مصاحبه در چه مکانی انجام شده است.

ابو محمد الجولانی به الجزیره گفت: "ما دست ایران را از منطقه خودمان قطع می‌کنیم و در مورد خود ایران، با آن از داخل برخورد خواهد شد."

رهبر جبهه النصره که گروهش در شماری از کشورها از جمله آمریکا، یک گروه تروریستی شناخته می‌شود، در این مصاحبه گفته است که آمریکا مسئول ایجاد وضعیت بی‌ثبات خاورمیانه است.

او گفت: "می‌گویند ایران، عراق را در کنترل خود دارد، اما واقعیت این است که این آمریکا بود که عراق را اشغال کرد و آن را روی سینی طلایی به ایران تقدیم کرد."


 اخبار سیاست  خارجی  - تیک 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------