آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بایدن: تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم

رئیس‌جمهوری آمریکا طی بیانیه‌ای درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی در پی حمله تنبیهی این کشور علیه اسرائیل، گفت که آمریکا به همراه متحدان خود از اسرائیل دفاع کرد و حال ایران…

نتانیاهو به لوران فابیوس: مانع از توافق بد هسته ای با ایران شوید!



اخبار,اخبار سیاست  خارجی,نخست وزیر رژیم صهیونیستی

نخست وزیر رژیم صهیونیستی از فرانسه خواست مانع از دستیابی به یک توافق بد هسته ای با ایران شود.

به گزارش «تیک»، بنیامین نتانیاهو پس از دیدار با لوران فابیوس وزیر امور خارجه ی فرانسه در نشست خبری مشترک با وی گفت: به لوران فابیوس وزیر امور خارجه ی فرانسه خوش آمد می گویم. تاریخ مردم فرانسه و یهود یک تاریخ بلند و طولانی است . انقلاب فرانسه بود که باعث رهایی یهودیان فرانسه شد و باعث شد که آنها به حقوق مدنی کامل خود دست یابند و یهودیان مشارکت در همه ی بخش ها از جمله فرهنگ و ادبیات و اقتصاد و سیاست را در فرانسه آغاز کردند. ما به طرق مختلف از اصول آزادی، قانون و برادری که تئودور هرتزل بنیانگذار صهیونیسم به آنها اشاره کره بود الهام گرفتیم. وی این اصول را از تجربه ی فرانسه الهام گرفته بود.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود: فرانسه همچنین نزدیک ترین همپیمان ما در طی سالهای متمادی بود. ما حمایت حیاتی را که در زمان نیازمان به ما ارائه شد فراموش نخواهیم کرد. به اعتقاد من فرانسه همچنین نقش مهمی را برای ایفا کردن دارد.

بنیامین نتانیاهو گفت: ما مصرانه از فرانسه می خواهیم که قویا ایستادگی کند و مانع از توافق بدی شود که مسیر ایران به بمب را هموار می کند.

وی در ادامه ی اظهارات خود گفت: گزارش جدید وزارت امور خارجه ی آمریکا درباره ی نقش ایران در تروریسم یک زنگ بیدار باش دیگر است. خرابکاری و تهاجم ایران هم در داخل خاورمیانه و هم در خارج از آن شیوع دارد .

نتانیاهو مدعی شد، شبکه ی تروریستی ایران اکنون شامل بیش از سی کشور در بسیاری از قاره ها می شود. براساس توافقنامه ی هسته ای قریب الوقوع، ایران نه تنها مسیر هموار برای تسلیحات هسته ای بدست می آورد بلکه این کشور میلیاردها میلیارد دلار دریافت می کند که باعث می شود بتواند تروریسم خود را در سراسر دنیا تقویت کند و البته تهاجم خود را در منطقه تقویت کند.

 

 اخبار   سیاست  خارجی  -  تیک 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------