آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش‌های بین‌المللی به حادثه اصفهان| عمان: این اقدام اسرائیل را محکوم می‌کنیم

بامداد امروز جمعه برخی منابع از مقابله با چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور در برخی از شهر‌ها از جمله اصفهان خبر دادند. این در حالی است که ایران در روز‌های اخیر بار‌ها…

نتانیاهو: توافقنامه با ایران از یک توافقنامه ی بد به سمت توافقنامه بدتر حرکت می کند



اخبار,اخبارسیاست  خارجی,بنیامین نتانیاهو

بنیامین نتانیاهو گفت:من از حفره هایی که در گفتگوهای هسته ای وجود دارد شگفت زده نشده ام . متاسفم که شاهدیم مطالبات ایران درحال افزایش است و امتیازات قدرت های بزرگ نیز مطابق با فشار ایران درحال افزایش است.

نتانیاهو: توافقنامه با ایران از یک توافقنامه ی بد به سمت توافقنامه بدتر حرکت می کند

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت : توافقنامه هسته ای با ایران از یک توافقنامه ی بد به سمت توافقنامه ی بدتر حرکت می کند.

به گزارش انتخاب؛ بنیامین نتانیاهو در اظهاراتی در کمیته ی روابط خارجی و دفاعی پارلمان رژیم صهیونیستی  گفت:من از حفره هایی که در گفتگوهای هسته ای وجود دارد شگفت زده نشده ام . متاسفم که شاهدیم مطالبات ایران درحال افزایش است و امتیازات قدرت های بزرگ نیز مطابق با فشار ایران درحال افزایش است.

وی افزود: این توافقنامه از یک توافقنامه ی بد به سمت یک توافقنامه بدتر حرکت می کند و روز به روز بدتر می شود. در واقع این توافقنامه درحال هموار کردن راه ایران است تا این کشور نه تنها به یک قدرت بزرگ با یک یا دو بمب هسته ای تبدیل شود بلکه در طی یک دهه با نقض کردن نظارت هایی که پر از اشکال است

نتانیاهو اضافه کرد: زرادخانه ای نامحدود با چندین بمب آماده ، داشته باشد . علاوه بر این ، این توافقنامه همچنین میلیارد ها دلار پول در اختیار ایران قرار می دهد که ظاهرا در مدت کوتاه صدها میلیارد دلار می شود. این پول به ایران اجازه می دهد که تهاجم خود را تامین مالی کند، اول از همه اقدام به تامین مالی دژهای قتل خود در اطراف اسرائیل بکند و همچنین در دیگر بخش های خاورمیانه مثل یمن ، عراق و بسیاری از مکان های دیگر این کار را بکند. از این رو باید گفت که هم تهدید متعارف وجود دارد و هم تهدید غیر متعارف وجود دارد که به اعتقاد من باعث تشدید رقابت تسلیحات هسته ای در خاورمیانه خواهد شد. به همین دلایل است که این توافقنامه ، یک توافقنامه ی بد است.

نخست وزیر اسرائیل گفت: من این واقعیت را ارج می نهم که در در داخل اسرائیل یک اجماع گسترده علیه این توافقنامه وجود دارد.

او در پایان افزود: همچنین در غرب نیز صداهای مخالف این توافقنامه رو به افزایش است. آنها اهمیت اجرای این توافقنامه روی امنیت جهانی را درک می کنند. همانطور که گفته شد این بحث همچنان در جریان است. فکر کنی کنم که شنیده شدن صدای اسرائیل به همراه صدای دیگران، اهمیت داشته باشد .

 

 اخبار  سیاست  خارجی  -  انتخاب 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------