آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بایدن: تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم

رئیس‌جمهوری آمریکا طی بیانیه‌ای درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی در پی حمله تنبیهی این کشور علیه اسرائیل، گفت که آمریکا به همراه متحدان خود از اسرائیل دفاع کرد و حال ایران…

سخنگوی وزارت خارجه امریکا: موضوع آمریکایی های بازداشتی در ایران ربطی به مذاکرات ندارد



اخبار,اخبارسیاست  خارجی,جان کربی

کربی گفت: من قصد ندارم موضوعی را دور بزنم، هنوز شکاف هایی باقیمانده است که باید تیم های مذاکره کننده بر روی آنها کار کنند. ما هم اکنون در حال کار بر روی این موضوع هستیم

جان کربی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت:موضوع آمریکایی های بازداشتی در ایران چیزی جدا از مذاکرات اتمی است.

به گزارش انتخاب،به نقل از پایگاه اینترنتی وزارت خارجه آمریکا،کربی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید چرا دولت آمریکا از دولت ایران تقاضای آزادی شهروندان آمریکایی را نکرده است،گفت:رئیس جمهور درباره این موضوع امروز صحبت کرد.این موضوعی بوده است که ما در حاشیه مذاکرات همراه مسائل دیگر مطرح کرده ایم.

 

ما از مدتها پیش گفته ایم که قصد نداریم این موضوع را به مسائل دیگر ربط دهیم.آنها باید آزاد شوند و ما قصد نداریم که این موضوع را با توافق اتمی ربط دهیم.این موضوع از مدتها پیش سیاست جان کری وزیر خارجه و این دولت در این رابطه بوده است.این مسئله ای بوده است که ما به طور دائم درباره آن با مقامات ایران صحبت کرده ایم..

جان کربی در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: هنوز شکاف هایی در مذاکرات با ایران باقی مانده که باید بر روی آنها کار شود.

کربی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید: به نظر می رسد هنوز شکاف هایی بزرگی وجود دارد آیا این شکاف ها در هفته گذشته کاهش پیدا نکرده است،گفت:من قصد ندارم موضوعی را دور بزنم، هنوز شکاف هایی باقیمانده است که باید تیم های مذاکره کننده بر روی آنها کار کنند. ما هم اکنون در حال کار بر روی این موضوع هستیم.

 

 اخبار سیاست  خارجی  -  انتخاب 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------