آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

طرح جدید روی میز مذاکرات



اخبار,اخبارسیاست  خارجی,مذاکرات ایران

یک خبرگزاری روس خبر داد که شورای امنیت سازمان ملل احتمالا قطعنامه‌هایی دارای محدوده زمانی برای رفع تحریم‌های ایران صادر می‌کند.

به گزارش فارس، پایگاه خبری اسپوتنیک روسیه از قول یک دیپلمات ایرانی نوشته است که قطعنامه‌های شورای امنیت درباره رفع تحریم‌های ایران که دارای محدوده زمانی هستند،یکی از راه‌ حل‌های احتمالی در این زمینه هستند.

این خبرگزاری روسیه‌ای از قول یک دیپلمات ایرانی نوشته است که قیعنامه شورای امنیت برای رفع تحریم ایران احتمالا دارای یک محدوده زمانی مشخص است که در صورت پایبندی ایرانی به تعهداتش تمدید خواهد شد.

این منبع ایرانی به اسپوتنیک گفته که طرح مذکور یکی از گزینه‌های روی میز است که درباره آن بحث می‌شود. و درباره هیچ چیز تا زمانی که همه چیز مشخص نشود،‌ تصمیم گیری نخواهد شد.

این منبع دیپلماتیک با تاکید براینکه درباره چیزی تاکنون تصمیم گیری نشده است افزود: همه تصمیمات به شکل بسته‌ای نهایی خواهد بود.

هشتمین دور رایزنی‌های هسته‌ای در راستای نگارش پیش نویس برنامه جامع اقدام مشترک از روز چهارشنبه 27 خرداد ماه در سطح کارشناسان و معاونان در شهر وین آغاز شد که از ابتدای هفته جاری وزرای خارجه ایران، آمریکا، انگلیس و فرانسه نیز به این مذاکرات اضافه شدند.


  اخبارسیاست  خارجی  -  فارس

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------