آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

واشنگتن پست: آقای اوباما! در مورد ایران راه ریگان را بروید



اخبار,اخبارسیاست  خارجی, باراک  اوباما

مشاوران سابق باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا نامه ای سرگشاده به او نوشتند و در آن درباره تلاش های واشنگتن برای دستیابی به توافق نامه هسته ای با ایران ابراز نگرانی و اعلام کردند این توافقی « خوب » نیست

روزنامه واشنگتن پست، نوشت باراک اوباما باید از مذاکرات هسته ای با ایران کنار بکشد.

به گزارش پایگاه خبری «تیک»؛ این روزنامه در گزارشی به قلم کوین مک کارتی، نوشت: مشاوران سابق باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا نامه ای سرگشاده به او نوشتند و در آن درباره تلاش های واشنگتن برای دستیابی به توافق نامه هسته ای با ایران ابراز نگرانی و اعلام کردند این توافقی « خوب » نیست.

این افراد تنها مقاماتی نیستند که درباره مذاکرات هسته ای ایران ابراز نگرانی می کنند. در حال حاضر که ضرب الاجل دستیابی به توافق نامه جامع هسته ای به سر آمده است، باراک اوباما باید این گونه لفاظی ها را نادیده بگیرد و خود را برای رد یک توافق نامه بد آماده کند.

رونالد ریگان چند دهه پیش در مذاکرات با شوروی سابق در ایسلند، با چالشی مشابه مواجه بود. ریگان با وجود آگاهی در این باره که دستیابی به هرگونه توافق با روس ها سبب دادن امتیازات فراوانی به آنها خواهد شد، از مذاکرات کنار کشید و فقط در صورتی در مذاکره حاضر شد که می دانست می تواند به توافقی بهتر با آنها دست یابد.

ریگان می دانست که صلح بدون آزادی بی معناست و همچنین از این موضوع آگاه بود که دست کشیدن از مذاکرات به اندازه نشستن دور میز مذاکره اهمیت دارد.

 

 اخبار  سیاست  خارجی  -  تیک 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------