آخرین اخبار سیاست خارجی

هیات اقتصادی پیونگ یانگ ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

هیات اقتصادی کره شمالی به ریاست وزیر امور اقتصادی خارجی این کشور عازم ایران شد

خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز چهارشنبه اعلام کرد یک هیات اقتصادی پیونگ یانگ به ریاست وزیر امور اقتصادی خارجی این کشور عازم ایران شده است. به گزارش ایرنا؛خبرگزاری رسمی…

تلاش اسرائیل برای وتوی توافق هسته اي ایران در کنگره



اخبار,اخبارسیاست  خارجی,توافق نهایی مذاکرات هسته ای

کابینه نتانیاهو خود را برای جلوگیری از موافقت کنگره آمریکا با توافق احتمالی هسته ای میان شش قدرت جهانی و ایران آماده می کند

به گزارش  «تيک»، منابع مطبوعاتی و اطلاع رسانی اسرائیل دیروز به نقل از مسئولان سیاسی این رژیم اعلام کردند پنج به علاوه یک و ایران در مذاکرات هسته ای به توافق نهایی خواهند رسید و این توافق از توافق نخست در لوزان سوییس بدتر خواهد بود چون طرف مذاکرات هسته ای با ایران امتیازات بیشتری به این کشور داده است.

این منابع تاکید کردند اسرائیل خود را برای نبرد آتی جهت جلوگیری از تصویب این توافق در کنگره آمریکا آماده می کند.

جان کری وزیر امور خارجه آمریکا با اشاره به این که واشنگتن خود را آماده خارج شدن از مذاکرات در صورت لزوم کرده است گفت :«پیشرفت هایی واقعی در خصوص توافق هسته ای با ایران بدست اورده ایم اما هنوز مسائلی دشوار باقی مانده است که باید حل شود.»

یووال اشتاینیتس وزیر انرژی و امور زیربنایی اسرائیل نیز طی روزهای اخیر در دیدار با تنی چند از نمایندگان فرانسوی ، انگلیسی و المانی اعلام کرد شماری نقاط ضعف در توافق وجود دارد.

این منابع افزودند اسرائیل خود را برای مقابله احتمالی با استفاده باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا از حق وتو در صورت مخالفت کنگره آماده کرده است.


 اخبار سیاست  خارچی  -  تیک 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------