آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

«فابیوس» فرستاده «نتانیاهو» به مذاکرات وین؟



اخبار,اخبارسیاست خارجی,مذاکره کنندگان هسته ای

رسانه های اسرائیلی می گویند اسرائیل پس از امضای توافقنامه با ایران از آمریکا خواهد خواست تضمین های امنیتی دریافت کند تا برتری نظامی این رژیم در برابر چالش ایران حفظ شود.

رسانه های صهیونیستی فاش کردند لوران فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه خواست این رژیم را برای تاثیر گذاشتن بر بندهای توافقنامه هسته ای بین ایران و گروه پنج به علاوه یک پیگیری می کند.

به گزارش انتخاب ؛ هر چه احتمال دستیابی به توافقنامه نهایی بین ایران و گروه پنج به علاوه یک در مذاکرات هسته ای بیشتر می شود، نشانه های ناامیدی و سرخوردگی در تل آویو افزایش می یابد. بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل با متهم کردن این کشورها، آنها را به امتیاز دادن بیشتر به تهران متهم کرد.

صهیونیست ها به تلاش های ناامیدانه خود در آخرین فرصت ها برای مانع تراشی در مذاکرات هسته ای بین ایران و گروه پنج به علاوه یک ادامه می دهند. منابع صهیونیستی علت ناامیدی این رژیم را اصرار آمریکا بر دستیابی به توافق با ایران بدون توجه به شروط مورد نظر تل آویو معرفی می کنند. بنیامین نتانیاهو به این مسئله اذعان و ادعاهایش درباره خطرات متن کنونی توافقنامه با تهران را تکرار کرد.

اوی سیگل کارشناس مسائل سیاسی به کانال دوم تلویزیون اسرائیل گفت:«ناامیدی اسرائیل به علت توانایی نداشتن برای تاثیر گذاشتن بر توافق احتمالی است. اسرائیل معتقد است تهدیدات آمریکا در مورد ترک مذاکرات، فقط برای مانور است و جنبه ساختگی دارد.»

در ادامه این گزارش پس از پخش قسمتی از سخنان نتانیاهو در جلسه کابینه اسرائیل آمده است: رسانه های اسرائیلی تاکید کردند دولت نتانیاهو در پشت پرده برای ایجاد مانع در دستیابی به توافقنامه تلاش می کند. کانال دوم تلویزیون اسرائیل فاش کرد این رژیم توسط لوران فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه به دنبال تاثیر گذاشتن بر بندهای توافقنامه است.

یائیر واینرب کارشناس مسائل سیاسی در کانال اول تلویزیون اسرائیل گفت:«تنها امید باقی مانده برای اسرائیل آن است که کنگره مانع امضای توافقنامه شود، اما محافل سیاسی اسرائیل، این احتمال را محدود دانستند.»

رسانه های اسرائیلی می گویند اسرائیل پس از امضای توافقنامه با ایران از آمریکا خواهد خواست تضمین های امنیتی دریافت کند تا برتری نظامی این رژیم در برابر چالش ایران حفظ شود.


 اخبار سیاست  خارجی  -  انتخاب 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------