آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا: ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه داده؛ این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران‌کننده است

مشاور امنیت ملی آمریکا مدعی شد که ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه ارسال کرده که این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران کننده است. وی ادامه داد: «اگر روسیه به ایران سلاح…

واکنش افخم به اظهارات معاون صدر اعظم



اخبار,اخبارسیاست  خار جی,سخنگوی وزارت امور خارجه

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: ما نسبت به برخی مسائل منطقه خاورمیانه دیدگاههایی کاملا متفاوت از سیاستهای آلمان داریم.

مرضیه افخم در گفت‌وگو با ایسنا  درپاسخ به سوالی در مورد اظهارات معاون صدر اعظم و وزیر اقتصاد آلمان در خصوص به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی از طرف ایران و طرح این موضوع در دیدارهایش در تهران اظهار کرد: ما نسبت به برخی مسائل منطقه خاورمیانه دیدگاه‌هایی کاملا متفاوت از سیاست‌های آلمان داریم و همواره طی 35 سال گذشته نیز دیدگاه‌های‌مان را در مذاکرات متعدد و مختلف صریحا بیان کرده ایم و این موضوع جدیدی نیست .

وی با اشاره به علائق مشترک و ظرفیت‌های وسیع همکاری دو کشور تصریح کرد: در حوزه همکاری‌های دوجانبه سیاسی و اقتصادی و همچنین مشورت‌ها پیرامون موضوعات و بحران‌های مختلف بین‌المللی سابقه تماس‌ها و فعالیت‌های سازنده‌ای میان دو کشور وجود دارد.

وی هم‌چنین اظهار کرد: بخش اصلی این سفر گفت‌وگو و تبادل نظر پیرامون زمینه ها و چشم انداز همکاری های دوجانبه را شامل می شود و طبیعی است در گفت‌وگو پیرامون منطقه ما همچون گذشته نگرانی‌ها و نظرات مان در خصوص تهدیدات موجود و از جمله تهدیدات رژیم صهیونیستی و ریشه های بحران در منطقه را مطرح خواهیم کرد. 

 

اخبار سیاست  خار جی  - ایسنا   

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------