آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیتهای سایبری از سوی سپاه تحریم کرد

وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید مرتبط با ایران خبر داد. به گزارش سایت دیده بان ایران؛ وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید مرتبط با ایران خبر…

نامزد تندرو جمهوریخواه: اوباما با توافق هسته ای بزرگ ترین حامی مالی تروریسم شد



اخبار,اخبار تحریم های  ایران

کروز: با برداشته شدن تحریم ها بیش از 100 میلیارد دلار پول در اختیار حکومت ایران قرار خواهد گرفت.

تد کروز سناتور جمهوریخواه ایالت تگزاس و یکی از نامزدهای جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دولت اوباما را متهم کرد با انجام توافق هسته ای تبدیل به بزرگ ترین حامی مالی تروریسم بین الملل شده است .

به گزارش عصر ایران کروز در مصاحبه با وب سایت "واشنگتن اگزماینر" با تکرار مواضع خود در قبال توافق هسته ای با ایران، این توافق را یک توافق بد دانست که امکانات مالی گسترده ای دراختیار حکومت ایران قرار می دهد.

کروز مدعی شد: با برداشته شدن تحریم ها بیش از 100 میلیارد دلار پول در اختیار حکومت ایران قرار خواهد گرفت. با این حساب اوباما، هیلاری کلینتون و کری تبدیل به بزرگ ترین حامیان مالی تروریسم افراط گرای اسلامی در جهان خواهند شد.

کروز در بین نامزدهای جمهوریخواه پایین ترین شانس را برای صعود دارد و تلاش دارد با اظهارات جنجالی خود را مطرح کند.

او در بین جمهوریخواهان به " آقای 1 درصد" معروف شده است. کمپین انتخاباتی کروز در هفته های اخیر نتوانسته است آن گونه که انتظار می رفت وضعیت او را میان بیش از 12 نامزد دیگر جمهوریخواه ارتقا دهد.

کروز همزمان در سخنانی جنجالی روز جمعه در سنا میچ مک کانل رهبر اکثریت جمهوریخواه سنا را به دروغ گویی متهم کرد و او را یک دروغگو خطاب کرد.

این سناتور تندرو مک کانل را به رفتاری شبیه هری رید (رهبر اکثریت سابق دموکرات های سنا) در "ماستمالی" کردن موضوعات و لایحه های مطرح در سنا به نفع کاخ سفید متهم کرد.


 اخبار سیاست  خارجی  - عصر ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------